Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du lave sådan en hjemmeside? (redigeret)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Søborg
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens.

Jeg skal som sagt have gang i et nyt website hvor jeg skal sælge trænings- og kostplaner til unge som gamle, der lige står og mangle det sidste til at opnå det resultat de ønsker.

Opslaget her er faktisk til fordi jeg søger et meget simpelt layout til min sider. Foresiden skal være et billede hvorpå der er opstillet nogle tekst punkter for at de besøgende hurtigt kan danne sig et overblik over hvad jeg tilbyder. Foresiden skal også indeholde en ''stor'' bestillingsknap som vil sende kunder videre til en formularside hvor de skal udfylde de vigtigste informationer for at jeg kan gå i gang med ordren. Når formularen er udfyldt fortsætter de videre til betaling. Idéen er så at formularen automatisk bliver sendt til en mail som jeg opretter til foremålet. Når en betaling er gennemført skal der også tilkobles en automatisk afsendelse af mail til kunden, med flere uddybende spørgsmål, kvitering og et lille god fornøjelse.

Jeg ved ikke om det er forståeligt det jeg har fået skrevet? Men mener du at du ved hvor jeg kan få mig en sådan løsning, eller noget der ligner meget? Måske har de selv interesse i at lave det?

Håber at høre fra dig! :)

Mvh
Tobias Lund Nielsen 

Fra Søborg
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Sender den lige til tops igen med ny overskrift..

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Jan 14
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er velkommen til at skrive en mail til IT@justworks.dk, så kan vi komme med et tilbud på din opgave.

Mvh

Mathias

Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Ung wed design er altis en god løsning

Ungwebdesign.dk

Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du en mail jeg kan fange dig på Tobias? :-)

Fra Søborg
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det har jeg.

Fang mig på min private mail: tobias.gladsaxe@gmail.com

eller smid mig en besked herinde.

Det gælder alle der skulle være interesseret i at hjælpe :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)