Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

YouSee på virksomhedsadresse

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Oct 08
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Er der nogen der kan hjælpe med at svare på nedenstående.

Har:

- En telenorforbindelse (erhverv) via kobber på vores virksomhedsadresse. Forbindelsen er ikke specielt stabil, desuden ikke specielt hurtig (ca. 20 Mbit)

Ønskes:

- En hurtig stabil forbindelse gerne 100 Mbit, som ikke koster mere end 1000,- om måneden (som fx. fiber fra TDC)

Evt. løsning:

Etablering af en Yousee 100 Mbit forbindelse via antennekabel 399,- om måneden, oprettelse af (obligatorisk) tv-pakke, bare den mindste pakke 158,- om måneden.

Spørgsmål:

Kan Yousee-pakken fratrækkes i regnskabet? Denne kan ikke bestilles som erhverv.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46509
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

beachfarm:
Kan Yousee-pakken fratrækkes i regnskabet? Denne kan ikke bestilles som erhverv.
det vil jeg mene når det er på en erhvervsadresse. Du ville få problemer hvis det var i privathjem hvor du skulle beskattes af det, men ikke på erhvervsadresse. Du kan ofte bruge adresselinje 2 så du skriver firma xxx i linje 1 og så et privatnavn i linje to. 

Andre må melde ud om de er enige

Eneste løftede pegefinger er, at jeg tror man skal betale TV licens til DR uanset hvad hvis man kan se TV på arbejdspladsen og tilsvarende DR radio, men det kan andre sikkert også mere om, sådan var det i alle fald for få år siden

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)