Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål ang. fragt ved 2 eller flere dropshipper

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Nyborg
Tilmeldt 10. Jan 14
Indlæg ialt: 40
Fra  Fashionmen.dk Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folk på Amino.

Jeg står og skal til gå i luften med min webshop som kører via indtilvidere 2 dropshipping leverandører.

Derfor vil jeg gerne hører forslag til hvordan jeg kan få det til at fungere ang. fragt.

For hvis kunden i samme ordre bestiller varer ved begge leverandører, hvordan skal jeg så håndtere det ang. fragt? 

Har selv tænkt at kunden kunne betale den ene fragt & jeg den anden, men da det er med lav avance pga. dropshipping, men så vil jeg bare tjene endnu mindre penge.

På forhånd tak

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 551
Fra  HD Trading Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, sådan er det, kunden kan ikke gøre for at leveringen kommer fra 2 forskellige leverandører.

Kunden køber hos dig, og har ikke nogen indflydelse på din måde du kører din butik på, og pålægger du kunden denne ekstra udgift så vælger kunden nok at købe et andet sted

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Fra Nyborg
Tilmeldt 10. Jan 14
Indlæg ialt: 40
Fra  Fashionmen.dk Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det rigtigt nok. Så skal jeg vel bare oplyse at varerne kan forkomme adskilt, da de kan blive sendt fra forskellige varerlager til kunden?

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 551
Fra  HD Trading Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det ville jeg gøre, eller skal du sørge for at tracking nummer på pakkerne bliver sendt til kunden, så kunden kan se om der kommer 1 eller flere pakker

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Fra Nyborg
Tilmeldt 10. Jan 14
Indlæg ialt: 40
Fra  Fashionmen.dk Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har ret, det vil jeg lige tænke over. Tak for hjælpen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)