Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal vi tilbyde dropshipping af covers og tilbehør?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 29. Apr 14
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror desværre ikke dette vil holde i længden da konkurrencen er så massiv indenfor mobil tilbehør. Dette betyder altså at hver enkelt shop bliver nødsaget til at anskaffe sig produkterne direkte fra Kina til så lave priser som muligt. Derudover skal man som mobil cover shop helst kunne leverer indenfor 1-2 dage.

Men hvis du skyder det i luften, vil jeg da gerne høre mere om det.

Sesus sælger mobil tilbehør, kabler, iphone tilbehør, ipad tilbehør, iphone covers, ipad covers.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sesus:

Jeg tror desværre ikke dette vil holde i længden da konkurrencen er så massiv indenfor mobil tilbehør. Dette betyder altså at hver enkelt shop bliver nødsaget til at anskaffe sig produkterne direkte fra Kina til så lave priser som muligt. Derudover skal man som mobil cover shop helst kunne leverer indenfor 1-2 dage.

Men hvis du skyder det i luften, vil jeg da gerne høre mere om det.

Nu er jeg bestemt ikke ekspert indenfor dette marked (endnu :)), men du har ret i at konkurrencen er enorm. Dels fordi det er relativt nemt at komme igang. Men husk også at markedet ligeledes er utroligt stort....
Skal man igang, så tror jeg det er utrolig vigtigt at man differentierer sig, og succeen afhænger nok i høj grad af ens evne til at markedsføre sig, og finde nogle unikke produkter, så der ikke udelukkende konkurreres på pris.
Hilsen Morten 
Side 2 ud af 2 (12 indlæg)