Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Butik med accessories og smykker til mænd

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Bjæverskov
Tilmeldt 29. Dec 05
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

jeg har efter mange overvejelser kastet mig ud i e-handels eventyret. Jeg har fået forhandligen af nogle rigtig fede smykker til fyre, som jeg gerne vil sælge i min shop www.meant4men.dk

Nu har jeg fået sat shoppen op, lagt varene ind og annoncer på google. Den har kørt i cirka 14 dage og haft 500 besøgende gennem adwords. Men endnu ingen kunder, hvad kan der være galt?

Fra Odense
Tilmeldt 20. Jun 06
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Måske er det bare det forkerte produkt, eller er udvalget ikke stort nok.

Derudover synes jeg det er lidt specielle ting du har, men det er nok bare min smag. :)

Med Venlig Hilsen

Mikkel

Fra Århus
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

 Når du nu har haft 500 besøgende og intet salg må der være noget galt. Om det er produkterne kan du nok bedst vurdere, umiddelbart kender jeg ikke mærkerne, men jeg er sikkert også udenfor din målgruppe. Under alle omstændigheder så gælder det jo om at opbygge tillid i en webbutik. Umiddelbart mener jeg at der kan arbejdes lidt på designet. Mine umiddelbare tanker når jeg kommer ind på siden er at det er lidt kedeligt. Din opsætning (placering af menu, indkøbskurv osv) er egentlig ok, men farvevalg og font vækker ikke umiddelbart tillid fra min side, og det er vigtigt hvis jeg skal lægge 500,- for et smykke.

Hvis du har noget statisk over folks besøg på sitet er det sikkert værd at undersøge hvor de hopper af, måske det kan give dig en indikation af om hvor tillidsforholdet er brudt. 

René Lund Espensen, AROS IT partner
Aros IT er et konsulent- og softwareudviklingshus.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Først og fremmest tillykke med den flotte aftale. 

Dyrberg/Kern er noget af det absolut bedste på markedet og mærket har et fantastisk brand.

Bliv ved med at kø på, så jeg sikker på det bliver en succes.

Skulle du evt. få brug for hjælp vil jeg gerne stå tilrådighed.

Held og lykke.

 

Fra Bjæverskov
Tilmeldt 29. Dec 05
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Tak for opmuntrering Big Smile

Og så skete det igår, min første kunde. Det føles helt fantastisk Party!!!

Så er der noget der virker...

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Super god idé.
Måske skulle du udvide sortimentet lidt på sigt..

Jeg kunne godt se disse produkter på din side:

Slips
Solbriller
Ure
Dufte

([red.] så lige www.mens.pilgrim.dk. En flot side, du kan få noget inspiration fra..) 

Jeg er heller ikke såååå vild med din font i topbanneret. Den er faktisk ret feminin. Men ellers kan jeg godt lide farverne, og det simple i siden.

Håber du får en masse kunderYes

mvh

Jacob 

Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er nogle stykker der har kigget på sit site. Vi synes herfra der er mange gode ting, men ikke så meget! Måske det er mængden at vælge imellem?

Måske du kan finde mere på de her messer i Köln og i Milano, nævner en fra teamet. 

/ God vind herfra 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Bare lige en ide herfra, prøv evt. at tænke meget i blikfang på jeres forside (eller generelt på alle sider), store flotte billleder på forsiden(den du har liggende i dag virker lidt for små og så detaljerne er helt væk). Jeg designene faktisk engang en side ala denne og kunden ville bare have store lækre billeder på over det hele for at inspire kunderne i det sek de kom ind på siden og det gav sku pote. Få så mange fede branding- og produktbilleder fra dine leverandører, beskær den så man ser de vigtig detajler i smykkerne, have gerne flere billeder på dine varekort der viser fra flere vinkler og evt. anvendt på model(evt. brandingbilleder) eller lign. 

Konceptet er i dag lukket ned, men vi har vist nok designet (MenMostWanted) liggende på vores portefølje, og det må du da gerne lade dig inspirere af. Smile

 

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Schneider Christensen:

Hej Rasmus

Tak for opmuntrering Big Smile

Og så skete det igår, min første kunde. Det føles helt fantastisk Party!!!

Så er der noget der virker...

Fantastisk Jesper !

Stort tillykke herfra.

Tilmeldt 19. Mar 06
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

D/K MAN Laver nogle fede ting;o) Men maaske har du bare for faa produkter til at fremstaa trovaerdig nok. Selve produktet er jo personligt om man synes om det.

Bare kloe paa og byg sortimentet op! Saa kommer det nok ;o)

 Tillykke med din nye butik ellers;o)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)