Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer jeg af med restparti fra uddød webshop?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Birkerød
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg havde store planer om start af egen webshop, men med et fuldtidsjob ved siden af var der slet ikke tid nok.
Jeg har derfor sat hele proceduren på hold og vil nu gerne af med et vareparti, som jeg ikke kan få afsat.

Kender I nogen herinde eller andre steder, som kunne være interesseret i at købe mineral-makeup af super god kvalitet (jeg bruger det selv, så jeg ved, at det passer).

Det drejer sig om følgende:

Foundation (pudder): Farve: Silk - 10 stk. Farve: Tan - 10 stk. Farve: Beige - 8 stk. Farve: Porcelain - 9 stk.
Corrector - Yellow - 10 stk
Primer - Natural - 8 eller 9 stk.
Blusher: Farve: Cute, Forest Flower eller Wild Rose - 10 stk af hver.
Eye Brow powder: Farve: Cocoa (chocolate) eller Coffee - 10 stk af hver
Mascara - Black - 9 stk
 

Lidt om mærket:

NIZHONI BEAUTY er et engelsk mærke, som mange har glæde af.
Nizhoni mineral-makeup bruger kun 100 % rene og naturlige mineralske ingredienser og er fri for skadelige stoffer såsom:

- Konserveringsmidler
- Parabener
- SLS / SLE
- Mineralsk olie eller andre mineralolie-/petroleumsbaserede produkter
- Parfumer, olier og duftstoffer
- Farvestoffer
- Bismuth oxychloride
- Talkum

Nizhoni mineral-makeup bruger ikke syntetiske farvestoffer eller fyldstoffer, hvilket sikrer, at vores mineral-puddere er rige på farve og holder længere.

Alle ingredienser, der anvendes i Nizhoni mineral-makeup er godkendt og certificeret i henhold til ”the EU Cosmetic Safety Directive.”

Nizhoni mineral-makeup indeholder titandioxid og zinkoxid, som er naturlige solbeskyttelseingredienser. De arbejder sammen for at blokere UVA- og UVB-stråler, hvilket giver solbeskyttelse på mindst SPF 15.

Ingen af produkterne er testet på dyr!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense S
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 215
Fra  CheapGear Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kender til andre webshops der forhandler dette mærke, kan du jo også prøve at tage kontakt til dem .

Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)