Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaeringer med at sende pakker som postopkrævning

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 98
Fra  Porcani Hundeartikler & Foder Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Hver 3. postopkrævningspakke bliver ikke hentet
Jeg driver både en fysisk butik og en webbutik hvor der er ved at komme rigtigt godt gang salget. Især efter at jeg har valgt flere betalingsmetoder end blot Dankort. En af betalingsmetoderne er pr. efterkrav og den volder mig en del problemer.

 Jeg har for det første valgt at sende ud for kun 25,- uanset ordrestørrelse, da jeg mener at det er et godt konkurrenceparameter. Når jeg så sender pr. efterkrav, så lægger jeg 35 til prisen - dvs. i alt 60 kr. Det koster mig ca. 80 kr. + emballage mv. at sende en postopkrævningspakke.

Jeg oplever at ca. hver 3. postopkrævningspakke kommer retur da den ikke bliver hentet på posthuset og så ender det jo med at blive en dyr fornøjelse.

 Hvad er jeres erfaringer?
Er der andre med netsalg der har erfaringer med denne forsendelsesmetode? Ser jeres statistik lige så dårlig ud?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Drop efterkrav, du vil sikkert ikke se den store nedgang i ordrer.

Dbh Martin

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

 Vi har haft postopkrævning og oplevede det samme som du gør nu. Det var alt for dyrt. Vi har så i stedet lavet en mulighed hvor faste kunder som kun ønsker postopkrævning kan få det. De betaler så fuld pris for hvad det koster og det fungerer rigtig fint - da det ikke er så mange og de er glade for at have denne særlige mulighed hos os :·)

Mange hilsener Helle 

Fra København
Tilmeldt 18. Aug 06
Indlæg ialt: 190
Fra  Denker Media - oversættelsesbureau Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Flere af de virksomheder vi kender inden for e-handel har kun haft problemer i forbindelse med postopkrævning.
Først og fremmest er det dyrt, men det er ligeledes besværligt, hvis kunden ikke afhenter pakken på posthuset.
I det lange løb kan det ikke betale sig at bruge hverken tid eller penge på ordrer, der ikke bliver "gennemført".

Så vi vil ligesom Martin anbefale at du dropper postopkrævningen.

Hilsen Martin
Denker Media oversættelsesbureau

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilslutter mig koret !

Drop postopkrævningen. Det vil efter alt at dømme slet ikke kunne mærkes.

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Fra  Haandlavet.dk Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan slet ikke genkende ovenstående problemer, gik også med tankerne om at droppe efterkrav. MEN vi har overhovedet ikke haft nogle ordre der er kommet retur (udover dengang hvor posten afleverede det til os, og der desværre var en venlig person kontoret som betalte for den) i år.

Så efter den gode her Thorborgs devise om at tilbyde så mange betalingsmuligheder som muligt beholder vi det lidt endnu :)

Desuden er der en hel del af vores konkurrenter som ikke længere tilbyder det, så det ser jeg som en fordel i det marked vi er i.

Tim

Køb kompatible billige dymo labels og spar penge på dine forsendelser.

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Fra  Haandlavet.dk Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

 Men det jo nok kun resten af året, har jo erfaret at Post.dk endnu engang forringer servicen og gør det næsten umuligt at sende efterkravs-ordrer

Tim

Køb kompatible billige dymo labels og spar penge på dine forsendelser.

Fra Roskilde
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 98
Fra  Porcani Hundeartikler & Foder Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

OK
Tak for svarene.
Jeg har nu fravalgt efterkrav på webshoppen og det ser ikke ud til at jeg har mistet salg. Til gengæld har jeg fået lidt flere der betaler via bankoverførsel.

 Med hensyn til Post Danmark, ja så gør de det jo besværligt i alle henseender med deres prisstigninger.
Har lige fået tilbud fra GLS, som både er bedre, billigere, og yder en bedre service overfor mine kunder.

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Fra  Haandlavet.dk Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej

 

Det lyder interessant med GLS, er det noget du kan fortælle nærmere om, evt i PM? 

Tim

Køb kompatible billige dymo labels og spar penge på dine forsendelser.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)