Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøjsalg B2B - Sparring søges

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. May 13
Indlæg ialt: 28
Fra  BEYXND Clothing Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer.

Jeg fik i 2012 en idé om at starte eget tøjmærke. Blod, sved og tårer er blevet ofret, papir er blevet krøllet sammen og frustrationer spredt. 

Nu føler jeg langt om længe at jeg er nået dertil, hvor jeg har fundament nok til at nå ud B2B - eller rettere, hvor min jyske jantelovsmentalitet ikke længere stopper mig i at give det et forsøg. Jeg føler det har potentiale.

Jeg har før været i kontakt med bl.a. webshopejere, og har fået nogle få B2B aftaler i hus hos dem, dog er det aldrig blevet til fysiske tøjbutikker, hvilket helt klart er målet! 

Mit spørgsmål til jer er: hvordan, og hvor man skal starte? Jeg er løbet hovedet mod en mur et par gange, hvor der kommer nogle spørgsmål fra butikkens side, som man aldrig nogensinde har tænkt over. Har I noget godt læsestof eller andet, så man for alvor kan bevæge sig ind i B2B verdenen? Der er en masse ting og uformelle regler som man skal have styr på, som jeg umiddelbart ikke kan finde svar på ved selvstændig søgning. Og så er det bare rart at føle sig godt forberedt, inden man slynger den ene mail ud efter den anden. 

Jeg hører gerne fra folk som evt. har formået at sælge tøj på B2B basis, eller simpelthen bare ved en masse om B2B handel :-) 

Håber at høre fra jer!
Ha' en god dag!

www.BEYXND.com 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)