Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wix.com og dansk betalingsgateway - kan det lade sig gøre?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Borup
Tilmeldt 8. Apr 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen!

Er der nogen der har erfaringer med om wix.com kan integreres med en betalingsgateway der kan tage dankort, mastercard m.fl.?
Jeg mener selvfølgelig systemer som Quickpay, ePay, DIBS osv. kan integreres med en webshop bygget med wix.com :-)

Håber i har tid til at hjælpe da jeg ikke liiige selv har kunne finde svaret :-)

DBH,
Casper 

Fra Borup
Tilmeldt 8. Apr 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Soland:

Hej alle sammen!

Er der nogen der har erfaringer med om wix.com kan integreres med en betalingsgateway der kan tage dankort, mastercard m.fl.?
Jeg mener selvfølgelig systemer som Quickpay, ePay, DIBS osv. kan integreres med en webshop bygget med wix.com :-)

Håber i har tid til at hjælpe da jeg ikke liiige selv har kunne finde svaret :-)

DBH,
Casper 

Er der ikke nogen der ved noget om dette? :-)

Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Vi har flere gange været i dialog med dem og de har aldrig tid til at lave det lige nu :(

Mvh

Steffen

Fra Borup
Tilmeldt 8. Apr 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen

Tusind tak for svar :-)

Ærgeligt, fordi jeg kan nemlig godt lide mange af deres templates ;-)

Casper

Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Jep og du er ikke den eneste. Jeg prøver at hoppe på dem igen, så kan det være der sker noget :)

God weekend

/Steffen

Fra Borup
Tilmeldt 8. Apr 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen

Det lyder godt, jeg har også prøvet at kontakte dem.
De forslår mig bare at prøve Shopify som er det app de har liggende til webshop løsning, men efter at have set anmeldelserne af Shopify på wix.com er det ikke noget jeg gider at bruge min tid på :)

Tak og i lige måde

Casper 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har du selv prøvet Shopify?

Ellers er det da et tyndt grundlag at vurdere det på. Der er trods alt 80000+ butikker på en Shopify løsning. så et eller andet må de da gøre rigtigt.

Fra Borup
Tilmeldt 8. Apr 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ole

Nu var det ikke selve Shopify jeg baserede min udtalelse på, men af den integrationsløsning man har lavet til wix.com..

Og nej jeg har ikke selv prøvet løsningen da jeg, som jeg skriver længere oppe ikke har lyst til at bruge min tid på det udfra de anmeldelser der er kommet :-)

DBH,

Casper

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilket var præcist det, som jeg svarede på.

wix.com er - som jeg ser det - ikke på højde med Shopify.

SquareSpace kunne også være et bud - dog finder du heller ikke integration til en dansk betalingsgateway før Stripe bliver tilgængelig i DK.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper - det kan være jeg gætter her - men når du læser om Shopify på wix.com, så omhandler det en slags "Shopify app" som integrerer med Wix. Måske på samme måde, som man kan udstille sine Shopify produkter på fx en Wordpress platform eller på Facebook

Den kender jeg ikke, men jeg tvivler stærkt på at det er selve shopify.com sitet og dermed shopløsningen, som der tales om på wix.com.

wix.com har sin styrke som HTML/frontend visuel builder, men er ikke så stærk på e-commerce siden som Shopify.

Jeg bruger selv Shopify på www.fairtime.dk - kiggede på wix.com til brug for et andet site, men endte på SquareSpace til www.fairtimedanmark.dk (ikke en shop)

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)