Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger udvikler til partnerskab

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Nordjylland
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 111
Fra  Scandic Services ApS Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej!

Jeg har en idé til et website, som jeg rigtig gerne vil finde en partner at føre ud i livet med, så jeg tænkte, at jeg ville prøve med et indlæg her :-)

Markedet for idéen er bevist uden at noget lignende eksisterer og har enorme muligheder for at skalere, men mere vil jeg desværre først komme ind på i en privat besked.

Hvad bidrager jeg med:

Mit navn er Lasse, jeg er 21 år og fornyligt flyttet til København fra Aalborg. Til dagligt læser jeg på 2. semester af min BSc. in Business Administration & Sociology på CBS. Selvom det vil svinge lidt op og ned, er studiet generelt overhovedet ikke krævende og efterlader mig med meget fritid. Jeg har haft mange små projekter som f.eks. en isbil, som kører på 3. år, affiliate-hjemmesider, en IBM informationsportal m.m.

Mine tekniske evner er begrænsede, men du kommer ikke til at stå med det hele. Jeg kan alt det basale og lidt til inden for billed- og videoredigering (habil bruger af Photoshop, Sony Vegas, After Effects osv.), søgemaskineoptimering, CSS og html samt læse og redigere php. Herudover står jeg gerne for økonomi (herunder budgettering, bogføring, regnskab, momsopgørelse osv.) og forfatter gerne al tekst med perfekt engelsk.

Jeg lægger også alle de penge, jeg kan hoste op, og der er brug for, og arbejder al det der overhovedet skal til for at det lykkes. Sidst men ikke mindst er der idéen, som ikke enhver umiddelbart kunne lave, da det kræver en vis viden om emnet og markedet. 

Krav til dig:

Jeg forestiller mig først og fremmest, at du er over 20 år gammel og enten bor på Sjælland eller i Nordjylland (besøger tit familie i Nordjylland). Dernæst at du er webudvikler, da du skal stå for at udvikle hjemmesiden. Jeg er ikke helt klar over hvilke sprog der er nødvendige, eller for den sags skyld optimale, i forhold til de funktionelle krav, men php, MySQL, JavaScript og hvad der ellers er standard må i hvert fald være et must, da der trods alt er nogle komplekse funktioner. Er du udelukkende programmør, så skriv endelig, da jeg har det fint med at betale os fra design eller evt. bringe en 3. person ind. Kan du det hele, er det naturligvis perfekt.

Udover de tekniske kvalifikationer, håber jeg, at du er en person med ild i røven, der arbejder hårdt og vil fremad. Jeg er sikker på, at jeg godt kan få dig til at brænde for idéen i hvert fald.

Betingelser for partnerskabet kan vi forhandle. Det kommer også lidt an på kvalifikationer. Jeg går gerne på eller under 50 %, hvis jeg bare er sikker på vi deler vision. Så hvis eventuelle interesserede sender en besked enten her på Amino eller på lasse@schrivernielsen.com med en kort beskrivelse af person og evner samt eventuelle spørgsmål, sender jeg idébeskrivelse. Hvis jeg ikke føler, at det er en seriøs henvendelse eller potentiel kandidat, sender jeg ikke idéen. Jeg pitcher den også gerne over en øl, hvis det er at foretrække.

Tak for din tid :-)

De bedste hilsener,

Lasse

Partner Manager, Scandic Services ApS
Eksklusiv distributør af WhiteCanyon software til sikker certificeret datasletning

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

De her opslag kommer jo nærmest flere gange dagligt og de kunne stort set alle sammen lære noget af dit opslag. Det virker både seriøst og med realistiske forventninger til samarbejdet. Godt lavet!

Håber du finder en til dit projekt.

Fra Nordjylland
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 111
Fra  Scandic Services ApS Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak :-)

Partner Manager, Scandic Services ApS
Eksklusiv distributør af WhiteCanyon software til sikker certificeret datasletning

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig! Du skiller dig meget positivt ud med det indlæg. Håber du får en masse henvendelser.

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)