Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

400 kliks men ingen leads?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Nov 13
Indlæg ialt: 26
Fra  www.uretiltiden.dk Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg er ny inden for affiliate og har startet en blog om smykker. Det går ok med trafik og der er efterhånden 4-500 klik på mine affiliate link, men der er endnu ingen leads. Mit spørgsmål er så, hvor mange klik skal der normalt til før man begynder at tjene noget? Hvordan kan jeg forbedre mine tekster så folk er mere købsparate, når jeg sender dem videre. Er der andre ting jeg kan gøre for at hæve konverteringen? Siden jeg taler om er www.billigesmykkeronline.com . Håber nogen vil give et par tips :)

Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ligner umiddelbart et site med alt for lidt interessant indhold. Tror ikke at den gennemsnitlige besøgstid inde på dit site er meget mere end 1 minut? Eller tager jeg fejl ?

Der er for mange reklamer - for lidt kvalitetsindhold. Bare mit bud, herudover optræder der også engelske ord, det ser ud som om du ikke har lagt tid og sjæl i det? 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Nov 13
Indlæg ialt: 26
Fra  www.uretiltiden.dk Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Google analytics siger lidt over 4 minutter. Jeg ved ikke om det er meget eller lidt?

Jeg har fået oversat det meste, men mit theme giver ikke mulighed for at ændre de sidste steder desværre.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde også engang en side med god trafik og ingen leads. Da jeg lavede incentiv trafik skete der intet. Så prøvede jeg at skifte kampagnen ud med en tilsvarende fra et andet firma, og så begyndte leads så småt at rulle ind..

Jeg tog da kontakt til det gamle affiliate netværk, og sagde at jeg fik leads nu, om deres kampagne var i stykker? De skrev så tilbage "Jeps, vores tracking har været nede på den kampagne." - Så det var åbenbart min egen skyld. 

Nu havde jeg så en kampagne som virkede, hvor der kørte leads ind på - men så kom næste problem, jeg har aldrig set pengene. De sagde, at virksomheden jeg reklamerede for ikke har betalt dem endnu, så de kan ikke betale mig.

Det gjorde, at jeg simpelthen er stoppet med aktivt at lave affiliate sider for nu, da betalingen har svipset flere gange. Man skal dog ikke skære alle over en kam, da det "kun" er 3 netværker jeg har haft problemer med - men jeg synes stadig det er for meget. Har du overvejet den mulighed? At din tracking simpelthen ikke fungere? Eller at du ikke gør nok opmærksom på dit link for dine brugere? Eller måske FOR opmærksom? (Det kan nuvel godt være negativt, hvis det er så tydeligt, at dine brugere ser det som en reklame).

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Nov 13
Indlæg ialt: 26
Fra  www.uretiltiden.dk Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for rådene :)

Jeg har overvejet om der skulle være noget galt med sporingen, men jeg benytter Partner-ads som udbyder af de kampanger jeg har. Jeg tror ikke der noget galt med sporingen, da de 400 klik er fordelt udover 15 forskellige kampanger, så det skulle være mærkeligt om der var problemer med dem alle. Og klikene er jo også registreret hos partner-ads. 

Mine links kan måske godt være lidt for tydelige, det må jeg prøve at skrue lidt ned for og se om der sker noget 

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Egholt:

men jeg benytter Partner-ads 

Partner-ads er en af de netværker jeg aldrig har haft problemer med, og måske desværre egentligt brugt for lidt :) 

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Tilmeldt 4. Oct 13
Indlæg ialt: 99
Fra  Medieland.dk Skrevet kl. 07:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil blot nævne, at du godt kan oversætte din installation til dansk.

Det kan være, at du skal have en programmør til det, og det vil ikke koste dig meget,
MEN det kan lade sig gøre ;-)

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil ikke dømme din hjemmeside, men i forhold til kliks og leads, så kommer det meget an på relevans før de laver leads.

Samt er folk blevet mere opmærksom på hvad det er de klikker på, og hvis de måske ikke har noget ud af det de kommer fra, og til så køber de ikke noget. Så det er valg af kampagne samt indholdet de kommer fra som gør om de giver meget eller lidt :)

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Glen:
Jeg vil blot nævne, at du godt kan oversætte din installation til dansk.

Det kan være, at du skal have en programmør til det, og det vil ikke koste dig meget,
MEN det kan lade sig gøre ;-)

 

Det er rigtigt de sidste ting kan let oversættes på under en time

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Nov 13
Indlæg ialt: 26
Fra  www.uretiltiden.dk Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm jeg er ikke helt sikker på, at jeg forstår, hvad du mener. Jeg omtaler jo de produkter jeg linker til, så de besøgende ved præcist, hvilket produkt de får at se, når de vælger at klikke på linket. 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)