Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.netunderviser.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Oct 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi præsenterer vores projekt på en anderledes måde. Via videoklip, sådan er man ikke behøver at sidde og læse og læse sig til den nødvendige information. Vi vil meget gerne have feedback på denne lidt alternative måde at gøre det på.

 Mvh Nicklas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicklas

Jeg har i mange år lave designet E-learning for størrere danske virksomheder, og jeg må da sige at dette koncept er super fedt, men kræver dog ufattelig meget video indhold, men ideen er rigtig god. Hvordan vil i sikre at involvering af brugerne, har I tænk på øvelser, materiale, noter til udprint?

 

Tilmeldt 6. Oct 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henning - Tak for det hurtige svar.

 Vi vil gennem samarbejde med skolerne få lærerne til at anbefale brugen at siden. Vi vil promoverer det ude på skolerne. Vi har allerede samarbejde med 9 gymnasier på Sjælland, som stiller lærere til rådighed m.m.

Vi er klar over at dette kommer til at tage tid. Og vi er også i fuld gang med optagelserne. Vi starter med gymnasierne, og har også fået ufattelig stor tilslutning fra brugerne. Som du sikkert har set har mere end 11.000 forhåndstilmeldt sig. Til at starte med blir videoerne skudt foran Smartboard således at det blir sort på hvid og at notaterne kan downloades.

På sigt har vi også interaktive øvelser, for at gøre brugeren mere involveret. Men vores kerneprodukt er selve undervisningen, således at man ikke KUN har den mulighed at sidde og læse og læse og læse for at være forberedt til dagen efter.

 Jeg har været inde på din hjemmeside. Det ser godt ud. Meget imponerende. Hvilken form for E-learning har du beskæftiget dig med? Til hvilke firmaer og hvordan?

 Mvh Nicklas Kany

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicklas

Jeg har været Art Director for IMS ASSIMA (tidl. IMS Learning), og derigennem hovedsaglig arbejdet med elearning for top 500 virksomheder i Danmark. Mine primære opgaver var konceptudvikling og design af elearning software, webløsninger, onlinespil, brætspil, øvelser, test, video, printouts osv.

Du kan læse alt om min her: http://www.linkedin.com/in/henningwraae

Så ja, jeg kan nok komme med et enkelt råd eller to Smile

Tilmeldt 6. Oct 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Henning

 Vi vil meget gerne høre fra dig om gode råd ud fra dine erfaringer.

Det virker til at du har nogle af de kompetencer vi får brug for på længere sigt.

Håber det er i orden at kontakte dig på et senere tidspunkt.

 

Mvh Nicklas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicklas

Du er mere end velkommen.

Tilmeldt 6. Oct 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

  

Tilmeldt 19. Mar 06
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kany

Jeg synes det ser spaendende samt lovende ud. Hvad med at lave et samarbejde med www.studieportalen.dk  de har meget godt fat I jeres maalgruppe. Jeg tror da bestemt at I kan faa et godt samarbejde med dem;o)

 

mvh

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)