Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket design er bedst?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi har haft en designer til at komme med oplæg til en ny forside til www.illux.dk.

Formålet med redesignet har været at vi gerne har ville visualisere de forskellige koncepter bedre.

Designerens oplæg kan ses her: http://www.illux.dk/forside.png

Hvad syntes I?

Hvilket design er bedst?

 

  • Det nye oplæg (31,8%)
  • Det nuværende design (54,5%)
  • De er lige gode (13,6%)
  • Totalt antal stemmer: 44

 

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har valgt det nuværende, da det nye virker for rodet ift. gamle, det mangler lidt luft mellem de enkelte elementer, det er bare min mening :)

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Synes faktisk det drøn svært, men det nuværende tiltaler mig mest.

Det skyldes det er dejlig overskueligt med masser af luft. Det nye design er lidt mere "sammenpresset" og en anelse forvirrende.

Alt i alt tæt på dødt løb. Stemmen faldt dog på det nuværende design.

Fra 9500 Hobro
Tilmeldt 7. Aug 06
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan også bedst lide det 'gamle' layout... Svært at forklart, men det tiltaler mig mest.... 

Free Gant Chart Viewer for Microsoft Dynamics NAV.

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes også klart, det nuværende er bedst. Der tænkte jeg wau, det er flot

Det er stilrent, og virker indbydende.

Måske det er fordi det nye kun er et billede, at jeg ikke rigtigt kan fornemme det.

 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det nye oplæg har med 1, 2, 3 elementerne lidt mere fokus på valg, process og output (salg).

Det gamle rummer mere af hver ting men måske mindre fokus på output og dermed tror jeg at jeg vil sætte mig mellem 2 stole og sige at hvis nu det nye blev lavet i 3 rækker istedet for de 2 nuværende 2 - så var der lidt mere rum til hver del samtidig med at man fastholdte fokus på output. Blyanten på 2. skal dog laves om da den er for firkantet også vil jeg enten anbefale 1 fontstørrelse til alle indholdselementerne eller evt. et andet farvevalg til fonten ved 1,2,3.

Håber det kan bruges.

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for alle Jeres svar og stemmer.

Jeg syntes der er ved at danne sig et klart billede af at de fleste ikke er særlig begejstrede for det nye design, med 2 stemmer for det nye oplæg, 2 stemmer for at de er lige gode og 14 stemmer for det nuværende design.

Og det er jeg egentlig enig i. Men det er meget godt lige at få en 3. parts mening med. Så det skal i have tak for Smile

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man driver en webshop er det ikke altid vigtigst hvad der ser bedst ud, men hvad der sælger. Derfor skal du vælge det designs om er bedst salgsoptimeret - og som giver flest klik videre. Det kan umiddelbart være svært at overskue, da det er en længere process.

En idé var dog at du lavede en A/B-test. Det kan du gøre ved at udskifte forskellige små elementer, også vise de nye tiltag 50% af gangene. Så kan du ud fra det se hvilke af de to forslag som virker bedst overfor kunderne.

// Jesper Skov

 

Tilmeldt 19. Mar 06
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Jeg synes bedst om det nuvaerende design, jeg foeler der er mere liv i det nuvaerende frem for det nye. Men maaske man kunne tage lidt elementer fra det nye og putte ind i det gamle. Ex den proces der viser hvor nemt det er! Den tror jeg virker;o)

mvh

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var vist også det jeg foreslog ;)

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)