Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket design er bedst?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Greve
Tilmeldt 7. Apr 07
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey.

Kan godt lide det nye, da det er lidt nemmere at se på.

Og fylder ikke så meget, så har stemt på det nye (Doh)..

Dennis Pedersen - - Hjemmeside - www..dk -

Fra 3060 Espergærde
Tilmeldt 15. Feb 06
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Har I mon besluttet jer?

Har kikket frem og tilbage og ved hver fremvisning set nye små detaljer på oplægget og jeres nuværende site

Tanken slår mig: Hvad med at flytte højre bjælke over i venstre side modsat illu i det nye design

For det nye design er slet ikke dumt. Set spejlvendt.

Dbh maya

 

Fra Risskov
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt klart det layout i har nu enkel og nemt at finde rundt.
Og så giver i jo en god service Big Smile illux.dk

Mvh Agnete Justesen
almaogjacob.dk 

Alma & Jacob - Økologisk og bæredygtigt legetøj valgt med omtanke almaogjacob.dk

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Klart det nye udkast...

Hvis man kun bruger 2 sek på din side. Så vinder det nye oplæg da det meget klart fortælle hvad din side tilbyder.

Du kan evt. lave en A/B splittest ved hjælp af Google Analytics.

Mvh

Anders
Ifume.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

1) "Fotokunst" er et begreb der fordrer god tid, plads og æstetik. Dét udtrykker man fandme ikke i 1-2-3 sådan som "designeren" har forsøgt.... ham/hende var i sgu ikke for heldige med.

2) Jeg ville omvendt gå en smule den MODSATTE vej, altså tone jeres nuværende website lidt ned! Fjerne nogle af de faktuelle oplysninger, og....

3)..VIRKELIG visualisere jeres produkt, idé og muligheder - jeg ville gøre det igennem et foto-slideshow. Jeg har selv lavet eksempler som www.whatscooking.dk hvor billederne er alt-dominerende, men også www.gastrodenmark.com/demo (den er under ombygning) er et primitivt eksempel herpå.

Egentlig har i jo "kun" 2 produkter - udprint i tapet eller indrammet-billede-form. De 4 produktbeskrivelser på forsiden kunne måske endda kortes ned til 2? :-D (især hvis topbilledet viser alle de forskellige muligheder)

I er godt kørende som det ser ud nu, strengt taget er det ikke nødvendigt at lave nyt design.
Men SKULLE i gøre det, så lad ikke "designeren" hjælpe jer.
Bed istedet den person der i forvejen har designet jeres side, om at hjælpe jer igen.

Mikkel

 

Fra London
Tilmeldt 15. Apr 05
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Skov:

Når man driver en webshop er det ikke altid vigtigst hvad der ser bedst ud, men hvad der sælger. Derfor skal du vælge det designs om er bedst salgsoptimeret - og som giver flest klik videre. Det kan umiddelbart være svært at overskue, da det er en længere process.

En idé var dog at du lavede en A/B-test. Det kan du gøre ved at udskifte forskellige små elementer, også vise de nye tiltag 50% af gangene. Så kan du ud fra det se hvilke af de to forslag som virker bedst overfor kunderne.

Enig. Når nu i har lavet et nyt design ville det være synd ikke at teste.

Med venlig hilsen Jacob Laurvigen
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Absolut intet "nyt over den nye forside"... i mine øjne, ser jeg ingen forskel. Ud over at det er rykket rundt på lidt kasser.

 Hvis I alligevel har tænkt på en ny forsiden, så tænk hellere i komplet re-design i en vis udstrækning. I kan godt holde fast i det stilrene og dansk-minimale som I kører lige nu, selvom I får redesign + faceliftet jeres site.

 

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan bedst lide det nuværende, men jeg har sgu stemt på det nye, for jeg tror, at det skaber mere salg end det nuværende.

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra København
Tilmeldt 21. May 07
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

På det nye oplæg, for alt serveret på "Top Fold" altså på en side, så min spørgsmål omkring "Hvad tilbydes der her" trænger meget bedre igennem.
Det er måske ikke så mange sekunder det drejer sig om, men det er vigtige sekunder, der gør at man opfatter det hurtigere.

Martin

Fra Vejle
Tilmeldt 25. Sep 07
Indlæg ialt: 96
Fra  Flexkom ApS Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vil klart sige det nye. Enig i tidligere indlæg i, at der er mere luft på det gamle. Men som andre har skrevet, så handler det om at sælge mere! Det tror jeg at I vil gøre med det nye! Man skal ikke scrolle for at se siden (ikke med min opløsning) og jeg synes at valgmulighederne er bedre kommunikeret på den nye side.

Pøj pøj :-)

Mvh
Mikkel Smith
FlexInfoNet

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)