Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Download gratis SEO bog

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Hjørring
Tilmeldt 23. Dec 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastisk, tak!

Nuværende projekt: Juicing.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

WideEyes.dk & AAimport.dk:
Aprilsnar??

Nu ER jeg jo marketingmand, så jeg lever af at lyver 364 dage om året. Og så tænkte jeg bare, at den 1. april måske var en god dag fopr en gangs skyld at sige sandheden :-)

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Mange tak så er der lige lidt at læse på nattevagterne .

Mvh

/michael clausen

Ejer af siden www.risikofrit.dk . En side der tilbyder online konkurrencer til Danskerne

Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 309
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har lige downlordet en gratis udgave af din gratis seobog, så jeg bare lige sige tak for denne mulighed :) 

Vh

Tim 

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg købte bogen i papirformat i sin tid, og regnede med det her var en aprilsnar. 

Men jeg var alligevel nysgerrig over hvad aprilsnaren gik ud på, og så tænkte jeg jo lige kunne tjekke det ud og også have den i digital form til at slå op i. 

Det ser ud til den er god nok :-)

 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Suva
Tilmeldt 13. Dec 11
Indlæg ialt: 36
Fra  HenrikFrederiksen Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak Mikkel.

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mikkel,

Fint tilbud - tak for det.

Dog har jeg lige et spørgsmål. Jeg kan jo se, at din SEO 2.0 har en del år på bagen efterhånden. Jeg har i hvert fald fundet et indlæg på din side fra 2009, hvor man også kunne få den gratis. Den kan så være endnu ældre end det.

Spørgsmålet går på, om den så også er opdateret med alt, hvad der er sket inden for denne verden siden dengang  f.eks. med diverse Panda, Penguin, Hummingbird osv. opdateringer fra Google?

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

MSkovmose:

Dog har jeg lige et spørgsmål. Jeg kan jo se, at din SEO 2.0 har en del år på bagen efterhånden. Jeg har i hvert fald fundet et indlæg på din side fra 2009, hvor man også kunne få den gratis. Den kan så være endnu ældre end det.

Spørgsmålet går på, om den så også er opdateret med alt, hvad der er sket inden for denne verden siden dengang  f.eks. med diverse Panda, Penguin, Hummingbird osv. opdateringer fra Google?

Der er masser af guld at hente i den stadigvæk.

Jeg er selv webudvikler og var det også dengang, så jeg købte SEO 2.0 som den første bog, men endte alligevel med at købe SEO-LEX også da den var nemmere for mig at starte med.

Jeg ser nogengange folk herinde, der tror de lærer SEO på 5 minutter. Sandheden for mig er at SEO-LEX og SEO 2.0 var skelettet for mig og der bliver ved at komme kød på, som jeg får igennem erfaringer og tips fra andre. 

Med hensyn til Panda, Penguin og Hummingbird, så finder du ikke noget om det i bogen da bogen er skrevet før det. Der er dog nogle grundpræmisser omkring Google:
Googles interesser.

Hvis du har dem for øje, så vil du også let kunne se at set SEO-firma, der reklamerer på deres forside med: "Nu med 120 egne splogs" vil kunne risikere at blive dyrt - og at visse strategier ikke er langtidsholdbare, da det blot bliver lettere at spotte manipulation. Det gør helt enkelt at SEO-folk er nødt til at være endnu dygtigere.

 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:
Med hensyn til Panda, Penguin og Hummingbird, så finder du ikke noget om det i bogen da bogen er skrevet før det. Der er dog nogle grundpræmisser omkring Google:
Googles interesser.

Nej, det er jeg klar over.

Det var mere, hvis der nu står noget om at gøre nogle ting på en bestemt måde, som senere er blevet ramt af en af disse opdateringer.

Jeg har skam hentet bogen, men vil selvfølgelig læse den lidt kritisk med tanke på, at det er en gammel sag. Jeg ville blot vide, om den var blevet opdateret siden 2009 i henhold til de nye ting, der er sket eller om det er den originale bog. :)

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

MSkovmose:
Nej, det er jeg klar over.


Jeg aner selvfølgelig ikke hvad du ved :-)

Jeg husker da jeg var nybegynder at jeg blev pacet af en unavngiven SEO-konsulent til at finde "follow" links fremfor "nofollow" links, og ikke spilde min tid på sidstnævnte. Der kom også andre tips, hvor jeg selv stillede spørgsmålstegn ved at det da jeg kunne se det let kunne "fanges" og måtte gå galt.

Han lød dog overbevisende, men jeg følte stadigvæk det var imod min radar - og han fik virkeligt seriøst med saven af Google en dag. Han mente det godt, men sådan er der så meget.

På et tidspunkt var SEO og WordPress-ekspert Thomas Frost så superflink at skrive til mig og fortælle at jeg havde alt for mange "follow" links fremfor "nofollow" links - og at det var farligt. Det mener jeg faktisk han skrev skrev til mig FØR Pingvinen.

Han forstod Google og at det ville blive et problem. Vidste bare ikke hvad Google ville kalde det.

Håber lidt det klarer op for hvad jeg mener - i hvert fald for dem, hvor SEO er noget nyt :-) 

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)