Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tiderne skifter - gør cloud storage også ?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mads

Personligt ville jeg nok altid gå efter end en af de amerikansk leverandører f.eks. DropBox eller OneDrive. Fordi jeg mener de er overlegen på alle måder, både hvad angår pris, kvalitet og sikkerhed.

Prisen taler selvfølgeligt for sig selv, Danmark er bare et dyrt land. Den derudover så falder priserne hos de internationale konstant. Vi er selv hos MS, hvor de lige har annonceret 30-65 % prissænkelser.

Men kvaliteten er også i en helt anden kaliber, selvfølgeligt er der markant mere udvikling og kontrol af rutiner fordi de ressourcer der sættes ind bare er en 100-1000 gange større end dem, der kan indsættes i de relativt bitte små danske firma.

Mht. sikkerhed, så er det selvfølgeligt rigtigt at NSA under amerikansk lov kan få adgang til nogle filer gemt hos f.eks. Google eller MS. Men at tro at en mindre lokal udbyder kan holde NSA eller nogle andre efterretningstjenester ude, er efter min opfattelse bund naivt.

I dit tilfælde ville jeg nok vælge DropBox, det er efterhånden lidt en industri standard i Web branchen, jeg har hvertfald delt projekt utallige gange over DropBox.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Mar 12
Indlæg ialt: 248
Fra  madebyM Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Så du vil ikke have nogen betænkeligheder ved at vælge en service som Google Drive ?

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads S. Petersen:
Så du vil ikke have nogen betænkeligheder ved at vælge en service som Google Drive ?

De ville være forsvindende små i forhold til de bekymringer, jeg ville havde omkring hvorvidt en mindre dansk udbyder, eksisterede i morgen og om de kunne holde hackere ud.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor sætter du ikke bare en "cloud" service op hjemme hos dig selv? Bruger selv MyCloud fra WD har 2 stk. der spejler.

Super billig løsning og med en oc3 linje har jeg ingen hastighedsproblemer.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Mar 12
Indlæg ialt: 248
Fra  madebyM Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan vil du sikre dig mod hackere, brand, tyveri, vand, HD nedbrud, strømsvigt etc ?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)