Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger tilbud på ny hjemmeside

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Sep 12
Indlæg ialt: 113
Fra  Billigstandup.dk Skrevet kl. 23:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg skal have lavet en ny hjemmeside med dertilhørende logo til min virksomhed, hvor jeg booker stand up. Jeg skal også have en ny mail, som jeg kan bruge på forskellige computere. Jeg har selv lavet min nuværende hjemmeside, men nu vil jeg gerne have lavet en der ser noget mere professionel ud.

Jeg håber I vil give mig nogle gode tilbud.

Her er min hjemmeside: Billigstandup.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Aug 12
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 23:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tabita Schjøtt Zinck:

Hej Aminoer.

Jeg skal have lavet en ny hjemmeside med dertilhørende logo til min virksomhed, hvor jeg booker stand up. Jeg skal også have en ny mail, som jeg kan bruge på forskellige computere. Jeg har selv lavet min nuværende hjemmeside, men nu vil jeg gerne have lavet en der ser noget mere professionel ud.

Jeg håber I vil give mig nogle gode tilbud.

Her er min hjemmeside: Billigstandup.dk


Hej Tabita,
Jeg er ret sikker på at du kan få gode tilbud på http://www.visu.dk 

På Visu.dk får du 3 gratis og uforpligtende tilbud på en hjemmeside.

Skulle du have spørgsmål er du velkommen til at skrive til mig på ms@visu.dk

God torsdag!
Vh.

Mortada Sarheed 

Fra Horsens
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 60
Fra  Kunto Skrevet kl. 12:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tabita,

Vi kan lave en rigtig flot og godt designet hjemmeside til en meget fornuftig og konkurrence dygtig pris. Vi laver den fra bunden, og laver den lige præcis som du ønsker den prisen er kun 299,- pr. måned med unikt design og support.

Prisen for et unikt logo er 499,- her laver vi 4 udkast til dig, udfra psykologiske farve valg og de ønsker som du selv kommer med. herefter arbejder vi videre med et af dem indtil det er helt perfekt.

Priserne er ex. moms, kontakt mig på nh@kunto.dk og vi kan snakke nærmere om ønsker og krav. Logo'et kan være færdig i løbet af 3 arbejdsdage og vi arbejder på det indtil du er 100% tilfreds.

Mvh

Nichlas Hansen

www.Kunto.dk

Høj kvalitets reklameartikler med tryk på til meget konkurrence dygtige priser - www.kunto.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 12:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.


De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)