Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du en kvinde fra nødhjælpsbranchen?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Gelsted
Tilmeldt 27. Aug 13
Indlæg ialt: 129
Fra  the goldwhale Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, er du en kvinde fra nødhjælpsbranchen? Så vil jeg meget gerne have fat i dig! Smile1

Jeg er igang med at lave en service, der kommer til at revolutionere måden vi tænker nødhjælp på (store ord).

Servicen er i form af abonnement på hygiejnebind og tamponer, hvor man ved at have abonnementet samtidig giver en pige i Afrika en menstruation som mennesker i Danmark! Hvorfor skulle man gøre det, tænker du nu. Svaret er, at rigtigt mange af de afrikanske som endelig er kommet i skole pga den gamle form for nødhjælp (Giv os penge, så bygger vi en skole og giver rent vand) simpelthen ikke kommer til timerne under deres menstruation eller dropper ud af skolen. (Hvis i vil have bevis kan i eksempelvis læse http://aglobalvillage.org/journal/issue9/adolescent_health/what-do-menstruating-girls-need-in-schools-seung-lee-brad-kerner-save-the-children/ ) Ved at abonnere på denne tjeneste sikrer man sig simpelthen, at den afrikanske pige bliver i skolen. 

Det jeg søger er en kvinde, der har erfaring fra nødhjælpsbranchen, som altså måske har arbejdet i Røde kors markedsføringsafdeling eller andet. Jeg vil indgå partnerskab eller købe konsultation/ rådgivning fra dig. 

Håber der er nogen der kender nogen, så jeg kan finde en. Smile1 

Hav en god dag :-)

Konceptudvikling laves bedst hos the goldwhale.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)