Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Drømmen om at være selvstændig

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Mar 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer.

Jeg har gået med drømmen om at være selvstædig i MANGE år. Problemet er bare jeg ikke ved hvordan jeg skal hoppe ud i det?
Jeg står stærk økonomisk og har en stor opsparing som jeg i gennem tiden har arvet/sparet selv op.  Jeg har et fuldtidsarbejde men søger nye udfordringer, selvfølgelig skal jeg ikke sige mit job op fordi jeg lige har åbnet en webshop f.eks, men på længere sigt kunne det godt tænkes at jeg kommer videre fra mit nuværende job.

Jeg er en person der godt kan lide at udfordre mig selv og tage chancer. Jeg ved bare ikke hvor og hvordan jeg skal hoppe i det? Når jeg sidder og læser om iværksætter/selvstændige folk der har en webshop eller en forretning som kører godt, får det mig altid til at sige, nu må jeg ud og prøve det af snart! jeg har intet at tabe. Jeg har leget med tanken om at købe en webshop som allerede i forvejen er etableret, men jeg her tænker jeg at jeg først vil give det en chance og starte mit eget? Jeg vil ikke blive skuffet hvis det ikke gik som forventet men så har jeg i det mindste prøvet det! :)

Nogle som har nogle råd til mig?? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal gøre op med dig selv om du gør noget ved det eller du kun vil drømme, det er også fint at drømme det kan man bare ikke leve af. Hvis du mener det så spring ud i det nu, og se aldrig tilbage. Jeg tog selv efter grundig forberedelse, springet sagde mit gode job op og startede som selvstændig og har ikke fortrudt det et sekund. Så gør det hvis du virkelig vil det, tror på det, også i modgang og arbejder hårdt så kan alt næsten lade sig gøre.

Vh Jacob Dalgaard

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Når du ikke rigtig ved hvad du vil - blot at du gerne vil starte noget op, så synes jeg du skal tage udgangspunkt i det. Og husk nu - du skal ikke starte noget op, blot for at starte det op.

Når du er mere specifik på, hvad du gerne vil lave så finder du en skabelon til en forretningsplan og udfylder denne. Derefter kan du fx gå på Amino Freelancer og finde en som kan lave fx en webshop til dig samt få nogen forskellige priser. Efterfølgende skal du have fundet en eller flere leverandører og det kan sagtens være svært. Men heldigvis er der mange på Amino, som sikkert kender en eller gerne vil hjælpe dig videre.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 224
Fra  Marketing Manager Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Skal det være en webshop ?

jeg sprang ud i det for 4 år siden og det har været fantastisk. Tænk ikke så meget bare gør det

fokuser på det du er god til

køb dig til resten freelance f.eks seo/adwords , revisor mm.

mvh

Kim Thrane

Marketing Manager

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Find ud af:

Hvad branche vil du ind i

Hvad er dine interesser inden for branchen

Hvordan vil du starte din shop

Er det noget du er sikker på du vil

resten kommer så med tiden syntes jeg

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 150
Fra  Livesound.dk Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du har en drøm om at være iværksætter. Det er jo fantastisk :)

1. Find ud af hvad du vil, om det er webshop, affiliate, bestemt service du kan tilbyde eller måske en hel genial ide som ikke er på markedet endnu.

2. Er du i tvivl om dette, så lav dig en kop kaffe/the og brainstorm med en blyant og et notesblok foran dig. Skriv alt ned du kan komme i tanke om. På et eller andet tidspunk kommer der en ide som du vil komme tilbage til og det er så den du skal holde fat i.

3. Lad være med at kaste dig med hoved først over projektet. Men i stedet lav en plan over din handlingsplan.  Dette vil spare dig unødvendig spiltid senere og mange frustrationer.

4. Har du nogle venner/familie du stoller 100% på, jamen så præsenterer ideen over for dem og hør deres mening og indput. Tag imod kritik, du skal dog ikke blive slået ud over nogle som ikke synes godt om det. For det vil der altid være.

5. Hvis det er en webshop du skal have, jamen så er der jo leverandør du skal tænke på, hvilken webshopplatform du skal vælge osv.

6. Har du selv erfaring med Webdesign, SEO, planlægning, jamen så tag fat. Har du nogle penge at gøre godt med, så tag fat i nogen som har erfaring på området og få dem til at klare det for dig.

Der er selvfølgelig en hel del som jeg ikke har skrevet ned, som skal til overvejelse og udvikling, men det er en lille hurtig guide til hvordan du kan gribe sagen an..

Held og lykke :)

Udlejning af professionelt mobildiskotek

Tilmeldt 31. Mar 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for alle de gode råd! Jeg har en ide om hvad jeg gerne vil, en af jer som evt. Ville høre kort om ideen og fortælle mig om der er et markedet til det? Det kunne være over skype eller her på amino.

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 224
Fra  Marketing Manager Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Platine:

Mange tak for alle de gode råd! Jeg har en ide om hvad jeg gerne vil, en af jer som evt. Ville høre kort om ideen og fortælle mig om der er et markedet til det? Det kunne være over skype eller her på amino.

Hej skriv gerne til min mail på kim@marketing-manager.dk så skal jeg give min mening til kende

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)