Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Underligt - samme firma sidder på positionerne 2-8 ved søgning på "folieindpakning Aalborg" - Kan det forklares?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skal have indpakket nogle forskellige emner i folie, og helst i Aalborg - så jeg søgte på "folieindpakning aalborg"

Det der så undrer mig er at, det samme firma sidder på positionerne 2-8. De her ikke synderligt meget tekst på deres sider, og faktisk nævner de mit søgeord i deres title meta tag. Der er faktisk ikke noget indhold på deres sider der retfærdiggør positionen i mine øjne.

det er faktisk først på positionerne 10,11,12 og 13 jeg får et søgeresultat, som er relevant for mig.

Er der en med dybere kendskab til søgeoptimering som kan forklare scenariet? - 

Prøv at se søgningen her - KLIK HER

/Simon

ps: jeg søgte også på samme søgeord for nok ca. 2 uger siden, og der tør jeg næsten sværge at det pågældende firma ikke dukkede op. Jeg har ihvertfald ikke undret mig dengang.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er formentlig ny, og da nye sider får et boost af google, popper der lige rigeligt op nu.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan Deleuran:
Den er formentlig ny, og da nye sider får et boost af google, popper der lige rigeligt op nu.

Okay - det kan selvfølgelig være :) - synes bare det er rimelig vildt at de kan lægge 8 sider øverst på google - det giver ihvertfald ikke mig det bedste søgeresultat :)

Fra Brønshøj
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 159
Fra  IIH Nordic Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Det kan lade sig gøre at flere forskellige årsager. Din søgning er geografisk relateret og derfor vil Google helst præsentere indhold for dig, hvor de er helt sikre på, at det har noget med folieindpakning og Aalborg at gøre - og det er de ørige hjemmesider, der tilbyder folieindpakning i Aalborg ikke særligt gode til. På flere af de øvrige sider, står der slet ikke noget med Aalborg på dem. Nordjyskbilpleje.dk har det tilgengæld stående på deres side og endda også i titlen som er et vigtigt parameter. 

Nogen gange, skyldes det også, at et site er meget stærkere (mere autoritært) end de øvrige søgeresultater på termen.

Hvis du også brænder for e-handel, SEO og andre former for online markedsføring, så find mig på Google+

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)