Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Production i Asian

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg arbejder med en concept der indebære at få produceret nogle armbånd i Asian, eller hvor det kan gøres billigst.

Det jeg skal have produceret er plastic armbånd, som skal indeholde følgende:

-Bluetooth Module

-Vibration motor

-10 LEDs - muligvis flere

-Coin Cell battery

-Singleboard microcontroller

Jeg har absolut ingen erfaring med production og vil rigtig gerne have et guesstimate på hvor meget det vil koste at producer og levere ovenstående product.

Jeg skal bruge omkring 1.000.000 armbånd, muligvis flere.

Jeg vil gerne levere mere information hvis nødvendigt.

Venlig hilsen

Frederik

Fra Taastrup
Tilmeldt 30. Dec 13
Indlæg ialt: 117
Fra  FCIC Consulting Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik

Jeg kan hjælpe dig med at finde producenter i Kina - FCIC er en rådgivende virksomhed med faste og stabile samarbejdspartnere i Kina

Kontakt mig gerne på 81759400 eller mail her@fcic.dk

For mere information om kompetencer se vores hjemmeside www.fcic.dk

Hilsen

Henrik

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik

Jeg har kontakter her i Shenzhen som primært producerer denne slags produkter. Dog ikke armbånd,  men lignende produkter som er en slags pude der kan lidt af det samme og også i de mængder du nævner her. Jeg har kendt direktøren i godt 7 år og har før lavet nogle småting hos dem, dog ikke denne slags.

Du er meget velkommen til at sende mig en mail med flere detaljer så kan jeg tage dialogen med dem om det er noget de kan håndtere og hvis ja hvad det så vil indebærer med hensyn til godkendelse, certifikater, sikkerhedskrav evt. osv. produktionspris og leveringstid hvis de kan håndtere opgaven.

Der er jo som bekendt en del regeler der gælder når man markedsfører elektronik i den vestilige verden og derfor er det også vigtigt vi tager den snak først om hvad dit produkt skal leve op til og hvor det skal markedsførers og hvilke regeler der gælder.

Mvh

Lars Kristensen

lars@southchinatrading.com

www.southchinatrading.com

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)