Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ewire lukket.

Side 3 ud af 49 (488 indlæg)
Tilmeldt 6. May 11
Indlæg ialt: 27
Fra  Onlime.dk Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hold da op! Det kommer da som et lyn fra en klar himmel.. Kunne det tænkes, at det måske havde noget med den meget omtalte 'HeartBleed' bug at gøre?? - http://heartbleed.com/

Jeg driver til dagligt Onlime.dk - Vi leverer Danmarks bedste løsning, når det kommer til backup og lagerplads i skyen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Jesper - hvis du læser helheden og ser på hvilke virksomhedsområder der er omfattet af ordningen - så vil se at ewire ikke er i en af de områder, der er omfattet.

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan dette være et alternativ? Bruger/kender det ikke selv, men det lader til at det koster 2% af omsætningen.

http://www.yourpay.dk

Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 306
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor ærgerligt, håber de kommer igang igen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper:
som panikløsning har jeg hurtigt valgt at ansøge om en indløsningsaftale ved Teller/Nets og oprettet konto ved ePay. Er der nogen med erfaring der ved, hvor lang tid der går før dette kan være oppe og køre? Hvor hurtige er de til at gennemgå ansøgningen?

Du skal regne med 3-5 uger i bedste fald, så du skal nok kigge efter en midlertidig løsning.

Paypal kan hurtigt sættes op i de fleste webshops, men det er ikke en optimal løsning.

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har der tidligere været debatter omkring salget af NETS.

Hvilken betydning ville det have, hvis der en dag stod samme meddelelse på nets.eu?

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay det var alligevel længere end jeg havde forventet. Er det af erfaring du ved dette eller kan man læse sig til en forventet behandlingstid på deres hjemmeside? :) Jeg har midlertidigt opsat PayPal, men vil kigge mig om efter en anden løsning da PayPal sætter mange begrænsninger. Er der nogen løsninger, hvor oprettelsen er billig?

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mathias:

Hold da op! Det kommer da som et lyn fra en klar himmel.. Kunne det tænkes, at det måske havde noget med den meget omtalte 'HeartBleed' bug at gøre?? - http://heartbleed.com/

Mathias, Heartbleed er en ret seriøs bug i OpenSSL. Men jeg tvivler på at det er den direkte årsag til at de lukker. Hvis det var ville man have hørt om en masse svindelnumre og nok en masse forbrugere der havde fået deres kortoplysninger stjålet.

Så vidt jeg har hørt (uden jeg kan sige noget om det er rigtigt) så har man haft folk der har udnyttet den mindst siden november. Men man har jo ikke hørt om nogle store ting i forbindelse med dette.

Jeg tror der er andre årsager bag. Man kan jo også se på et link tidligere i tråden at deres regnskaber tydeligt viser at det er gået nedad for dem de seneste par år, og det så har stået i minus på resultatet (selvom de så stadig havde kapital).

Det er vel og mærke startet med at gå ned før fejlen i OpenSSL blev introduceret i 2011.

Tilmeldt 28. Sep 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Dem som har penge inde hos ewire er dækket ved konkurs m.m., ewire har lovhjemmel I "Bekendtgørelse af lov om betalingstjenester og elektroniske penge"

link:https://www.retsinformation.dk/Forms/r0710.aspx?id=136858

 

I paragraph 22 kan man læse at de skal hve en SÆRSKILT  konto til midlerne modtaget fra f.eks webshops. I øvrigt star der også at "Midlerne må herved ikke kunne gøres til genstand for retsforfølgning fra betalingsinstituttets øvrige kreditorer"

 

Jeg kan kun se at vi er dækket.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46520
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

ser godt ud men hvordan kan man være sikker på at være dækket? Der er vel ikke som ved indskyder garanti tale om at alle andre banker/betalingsformidlere dækker?

Man er vel afhængig af at disse penge er korrekt behandlet og ved en konkurs er eksisterende på denne særskilte konto, eller mener du at andre (stat/banker/betalingsformidlere) ellers går ind og dækker noget?

Selve det at de skal ha særskilt konto (som advokaters klient konti osv) lyder helt korrekt og det må være en god beroligelse for mange synes jeg

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 3 ud af 49 (488 indlæg)