Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med yourpay

Side 32 ud af 34 (335 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

bacardil:
Sorry, men send gerne Amino politiet efter mig

Skulle måske oprette en tråd, hvor der blev spurgt om denne findes ?

http://www.mailinglist.dk/

Og så derefter høre på en masse.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

bacardil:
Sorry, men send gerne Amino politiet efter mig

Skulle måske oprette en tråd, hvor der blev spurgt om denne findes ?

http://www.mailinglist.dk/

Og så derefter høre på en masse.

Du er velkommen... Jeg vil ikke anklage dig for brud på Aminos regler hvis du gør det :)
Tilmeldt 2. Jul 09
Indlæg ialt: 84
Fra  IPP Europe ApS Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

bacardil:

Jeg kan ikke sende dig en PB, hvis du sender mig en PB med din mail, så skal jeg komme med en skarp pris.

Super.

Hermed gjort :-)

//Mathias

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Gajhede -

har sendt dig mail både her og på yourpay - tænker du at svare nogensinde?

vh Thomas - Gatorshop.dk

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 2. Jul 09
Indlæg ialt: 84
Fra  IPP Europe ApS Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Jeg beklager hvis vi ikke har besvaret - vil du ikke sende mig den direkte på mag@yourpay.dk, så får du et svar ASAP.
Jeg kan desværre umiddelbart ikke se din besked i min indbakke her på Amino.

Vi er undervejs med en væsentlig opgradering af vores medarbejderstabel for at undgå mails bliver misset i farten, og jeg håber vi helt kan undgå dette fra starten af august.

Best Regards
Mathias Gajhede
Yourpay

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias, du har fra start ikke kunne køre dette som ene mand, som du jo har gjort. Hvorfor har du været så længe om at indse dette, når kunderne jo strømmede til efter Ewires konkurs??? Jeg er holdt op med at anbefale mine kunder at bruge jer, for jeg læser konstant kritik af kundehenvendelser og alt for lang behandlingstid. Det er bare ikke godt nok! Du sad potentielt på en guldgrube, men løbet er nok kørt nu...

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Tilmeldt 2. Jul 09
Indlæg ialt: 84
Fra  IPP Europe ApS Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Tak for din besked - og jeg vil bestemt give dig ret i at meget kunne og sansynligvis også burde være gjort anderledes.
Jeg kan udenmærket forstå din bekymring for vores behandlingstid hidtil, og vores meget langsommelige besvarelse af kundehenvendelser.

Den største udfordring har været økonomien, som iværksætter har vi, som mange andre, haft den økonomiske nødvendighed - men vi har tidligere ikke haft hverken en halv eller hel million stående, som der var nødvendigt for branchen vi er i, til at ansætte et par medarbejdere til at tage mange af opgaverne.


Desværre kan jeg ikke ændre ved fortiden - men jeg kan gøre noget ved fremtiden.

Vi har i foråret fået nye investorer om bord, samt fået støtte fra Vækstfonden, og på baggrund af det er vi igang med en væsentlig oprustning i vores stabel.
Camilla startede hos os i Juni måned, og Bettina startede hos os i mandags.

Begge parter har blandt andet som opgave at sikre netop det du påpejer, fremadrettet sker tilfredsstillende - kundehenvendelser og behandlingstid på oprettelser.

Jeg vil rigtig gerne invitere dig på besøg hos os på Thistedgade 10, 2630 Taastrup, få snakket tingene igennem og så må vi se om det giver mening at slå hovederne sammen igen.

Du må meget gerne smide mig en besked på mag@yourpay.dk - så lad os finde en dag.

Best Regards
Mathias Gajhede
YourPay

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias G - Lige et par spørgsmål:

Er det korrekt at Yourpay også har betalingsløsning for personer uden CVR = kan lave løsningen på CPR basis?

Når I så evt gør det, checker I så, at I ikke får lavet betalingsløsning for CPR under 18 - hvorved denne kan drive virksomhed rent faktisk uden at kunne forpligte sig som myndig og heller ikke må kunne komme i gæld på nogen måde (ved returvarer) Lukkes under 18 CPR ind med fuld betalingsløsning knyttet til en ungdoms CPR bankkonto?

Jeg spørger grundet lidt debatter på f.eks. facebook

venligst John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 2. Jul 09
Indlæg ialt: 84
Fra  IPP Europe ApS Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Mathias G - Lige et par spørgsmål:

Er det korrekt at Yourpay også har betalingsløsning for personer uden CVR = kan lave løsningen på CPR basis?

Når I så evt gør det, checker I så, at I ikke får lavet betalingsløsning for CPR under 18 - hvorved denne kan drive virksomhed rent faktisk uden at kunne forpligte sig som myndig og heller ikke må kunne komme i gæld på nogen måde (ved returvarer) Lukkes under 18 CPR ind med fuld betalingsløsning knyttet til en ungdoms CPR bankkonto?

Jeg spørger grundet lidt debatter på f.eks. facebook

venligst John Hannover

Hej John

Det er korrekt at Yourpay har en løsning for personer uden CVR-nummer. I så fald har vi lagt en spærring ind, således netbutikken maksimalt kan omsætte for 50.000 kroner, da den danske grænse er herved for man skal oprettes med CVR-nummer.

Når vi arbejder med unge iværksættere så sikrer vi os så vidt muligt at myndighederne eller forældrene har godkendt den unges webshop. Det er muligt at søge eksempelvis statsforvaltningen om godkendelse til erhvervsdrift, til trods de ej er myndig person.
Vores løsning for pre-iværksættere (iværksættere med under 50.000 i omsætning) er således ikke den "fulde pakke", men en løsning i begrænset omfang.

Hvilke debatter foregår - jeg deltager da gerne direkte med besvarelse fra YourPay?

Best Regards
Mathias Gajhede
CEO
YourPay

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mathias Gajhede:
Når vi arbejder med unge iværksættere så sikrer vi os så vidt muligt at myndighederne eller forældrene har godkendt den unges webshop. Det er muligt at søge eksempelvis statsforvaltningen om godkendelse til erhvervsdrift, til trods de ej er myndig person.
Vores løsning for pre-iværksættere (iværksættere med under 50.000 i omsætning) er således ikke den "fulde pakke", men en løsning i begrænset omfang.

det synes jeg ikke er godt nok faktisk. De som er under 18 og får dispensation, de får et CVR nr. 

I bør lægge en blokade ind overfor CPR numre som jo er lette at se, ikke er 18, for de har IKKE dispensation, og hvis I medvirker til at de får en betalingsløsning, så vil de unge f-eks. ved returvarer, hvor de har fået brugt pengene, kunne få gæld, hvilket er ulovligt at medvirke til, ligesom mange forbrugere vil tro, at når der er betalingsløsning så er der også en myndig person bag-  eller en med dispensation.

Alle med dispensation har CVR nr - alle under 18 i CPR bør ikke bare ha en betalingsløsning der på nogen måde kan forpligte dem eller give dem gæld. Hvem skriver i øvrigt under - laver du bindende aftaler med umyndige?

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 32 ud af 34 (335 indlæg)