Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.fysiopro.dk - Motion og træning

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Fysiopro.dk har nu fungeret og overlever på 2 år... men der sker sgu ikke så meget mere!! Hvorfor??

Markedet er super hårdt og på varer som f.eks. kondicykler og løbebånd er der stor konkurrence. Har prøvet banner, bruger masser af penge på Adds og tuner som en sindsyg. Ligger først på side 2 på både kondicykel og løbebånd, men hvordan kommer jeg videre??

 Er mit site ok?

Laver jeg nogen fejl?

Gode ideer efterspørges.

 MVH


Niels

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det en butiksside?

Der er da godt nok en indkøbsvogn nogle piger der skubber til en bold og et ur - men jeg føler godt nok ikke at jeg er ude og handle ind når jeg kommer ind på siden.

Mindre tekst på forsiden - mere fokus på det du vil (salg) - flere billeder og direkte links til produkter i shoppen ind.(3 forskellige typer af produkter der sælger godt direkte og indbydende på forsiden)

Din side fylder på min skærm ca. 33% - en flydende sidestørrelse var måske en idé ?

Angiv som startside menupunktet kan du vist godt fjerne - det er vist de færreste der har internetbutikker som deres startside ;)

Håber det kan bruges.

Tilmeldt 19. Mar 06
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Da jeg aabnede din side, der skulle jeg ligefrem lede efter dine produkter.

Goer produkterne mere synlige, din shoploesning er meget anderledes end hvad folk er vant til paa nettet - Forbrugerne er vant til, allerede paa forsiden at kunne se det er en webshop. Det kunne jeg ikke her;o( 

mvh

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)