Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Strid omkring gaver

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Amino

Jeg har længe været med her fra siden af, og derfor ved jeg også der gemmer sig en masse kloge folk der ude, der har kunne give svar på alle verdens spørgsmål :-)
Jeg er ved at ha tømt nettet for søgninger på mit problem og derfor må jeg ty til sidste udvej og spørge om hjælpen i stedet for at søge mig frem til det.

Jeg stå den dag i dag og har et godt forhold med min kæreste. 
Hun fik af hendes tidligere ekskæreste en Iphone i gave, da de slog op beholdte han en masse af hendes ting og hun beholdte telefonen som han ville have tilbage. Men da han ikke vil give hende ting tilbage, fik han heller ikke mobilen igen.
Efter hånden som tiden er gået (1 År side de gik fra hinanden) er hun blevet træt af at have den liggene og derfor vi hun gerne give den til min lillebror som ønsker sig en Iphone så han kan følge sig velkommen i klassen hvor han går (6. Klasse).
(Det skal nævnes han bliver mobbet groft, og hans eneste ønske i til jul var en Playstation 3 så han kunne spille med de andre og den fik han så og han var grædefærdig over han fik den for nu kunne han være med og ikke blive holdt uden for. Kampen mod at stoppe mobbingen fra overklassen børn ser aldrig ud til og ender da de kender alle de rigtig og tysser det ned hver gang der sker noget der kan hjælpe)

Spørgsmålet er så, vis min kæreste giver ham den Iphone som han ønsker sig, kan hendes ekskærste så komme og kræve den tilbage på nogen måde?
Hun ønsker ikke og knuse hans hjerte ved og give ham den og så skulle tage den fra ham igen fordi hendes ekskæreste kan kræve den tilbage igen og derfor vil hun gerne være sikker i hendes sag inden hun giver min lillebror den. 

Jeg håber i kan hjælpe mig, for har som sagt søgt helle nettet igennem men kan ikke finde noget svar der passer til problemet.

Med Venlig Hilsen
Sune Andersen  

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skriver at hun fik den i gave. Ergo er det vel hendes, og hun kan gøre med den, hvad hun vil.

Når det er sagt, så skal man selvfølgelig også passe på, at man ikke skaber unødigvendig vrede. Hvis der var en aftale om, at de skulle bytte ting, så ville jeg nok have afleveret telefonen og levet op til aftalen. Så kan det godt være, at han ikke overholder sin del af aftalen, men så har man i hvert fald gjort sin del. 

Nu kender jeg så heller ikke ekskæresten, men afhængig af hvilken type han er, så skal man jo så heller ikke give den til et barn, hvis ekskæresten kunne finde på at dukke op på hans skole og forlange den tilbage.

Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Den kan hun vist godt betragte som hendes.  Hun har vel opgivet at få sine ting igen, nu da der er gået 1 år. Hvis ellers hun er meget opsat på at få sine ting igen, så kunne hun tilbyde at han kunne købe Iphonen tilbage (billigere), mod at hun fik sine ting. Med de penge + lidt ekstra kunne man så købe en tlf. til lillebroren.

Men kender til en lignende historie, hvor de slog op lige efter hun havde fået en Iphone. Hun endte dog med at give telefonen tilbage (måske efter pres...) og så fik hun en anden telefon af ham som hun var tilfreds med.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46511
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

synes telefonen bør være hendes men tro ikke at lillebror kan købe sig fri af mobbing med sony playstations og iphones. Det er ikke en løsning på det overhovedet, det vil bare føre til et grimt racerløb for materielle goder der kan holde hans hoved oppe, men det virker ikke. Mobbing skal bekæmpes på anden vis end ved at HA ting. Tag fat i læreren og andre på skolen - Jeg ved det ikke er spor let og synes det er drønsympatisk det I vil, men det stopper ikke mobbing desværre

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en iphone til max 5000 kroner? Suk......

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)