Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger inspiration til produkt

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 96
Fra  iPhoneProdukt Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det lyder godt nok en smule uprofessionelt, men jeg ved simpelthen ikke, hvad jeg skal sælge.

Jeg ejer en blog for boligindretning, og jeg kunne derfor rigtig godt tænke mig at starte en ny hjemmeside ved siden af, hvor jeg kan sælge produkter til samme målgruppe som min blog (altså inden for bolig og indretning).

Da jeg er en sælger iværksætter har jeg kun forstand på salg, og jeg søger derfor inspiration og ideer til et produkt eller service, som jeg kan sælge.

Jeg har eksperimenteret lidt med selv at tegne mine egne lamper, men det er simpelthen ikke noget jeg kan finde ud af selv.

Skriv jeres ideer til noget, som jeg kan tage penge for på en indretningsblog!

Billigt Apple Tilbehør til alle versioner af Apples mange produkter.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Et godt sted at starte, er affiliate marketing. Mit råd er, at du kigger dine potentielle konkurrenter i kortene ved at lægge affiliate reklamer ind for forskellige webshops der er relevante for din målgruppe ind på din blog.

På den måde, kan du se hvilke webshops og produkter der sælger godt, både mht. varegrupper design.

Det kan være, at du finder ud af, at affiliate-vejen er den rette for dig, eller at du selv vil gå all-in  og have din egen webshop med produkter og kategorier (evt. via dropshipping), som har solgt godt v.h.a. affiliate marketing.

Fra København N
Tilmeldt 11. Mar 14
Indlæg ialt: 19
Fra  Ømaling Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik B

Jeg har samme interesse område, men med fokus på håndværk delen.. Altså den maler der rådgiver kunden.

Kunne der ikke være basis for et samarbejde med en Maler. Jeg skal starte en økologisk maler butik op med bæredygtige produkter.

Jeg kan også udfører malerarbejde og det er der jeg tænker vi kan samarbejde. hvis du har nogle tanker eller ideer så skriv endelig tilbage :)

Vh Mille

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Jan 13
Indlæg ialt: 89
Fra  travelday Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en ide til en drinkshylde, hvis du skriver til mig - kan vi måske finde ud af noget :)

Ejer hos http://jiblab.dk - salg og distribution af ski- & snowboardtøj.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)