Tak, så kan jeg bedre forstå at vores shop pludselig holdt op med at synkronisere,
Jeg kan dog ikke se at vi skulle være blevet informeret om denne ændring, og kan umiddelbart heller ikke se at de skilter med det på hjemmesiden. Det skal de ikke have meget ros for.
De har sandsynligvis skiltet med det, det er bare ikke noget vi har set. Men det kan selvfølgelig også være at de har meldt det ud til integrationspartnerne, da det trods alt er dem der har mest brug for denne info.
Jeg er nok bare lidt irriteret på dem for tiden, så det kan være at jeg ikke er helt neutral i min kritik af informationsniveauet. Men på den anden side, vil jeg ikke længere blive overrasket, hvis det ikke er meldt ud :o)
Det kom i hvert fald bag på mig, at den "gamle" URL ikke længere virkede. Det har ikke været nævnt i E-conomicsnyhedsbrev, men der skriver de vel heller ikke om tekniske emner.
Ja, så er informationsniveauet tilsyneladende ikke bedre.
Jeg går ud fra at denne pludselige ændring, har noget at gøre med den histore jeg linker til i mit forrige indlæg. Så vi må nok bare glæde os over at de vælger at fjerne / ændre URL'en, fremfor at spærre for alle kunders adgang til deres økonomisystem.
Men at man vælger at gøre det en søndag, og uden at informere sine kunder tilstrækkeligt, er under al kritik.
Det kan ikke være i denne weekend - jeg har oplevet problemer med Viabills integration igennem en måneds tid eller mere!
Dvs. regninger der står som ikke betalt, men er betalt, kodelinjer der ikke fremvises osv. er resultatet af disse problemer. Som formentlig er noget med APIen. Tænker jeg?
Andre der har disse problemer? Kan man anvende lignende integrationer, som rent faktisk virker?
Viabill har ellers tidl. været udmærket til at give overblik over hvem der betaler samt anvende automatiske rykkere.
Først vil jeg gerne undskylde den manglende information! For ikke at sige ikke eksisterende - vi har kommunikeret nogen steder, men er det ikke set af vores kunder - så betragter jeg det som ingen kommunikation. Det er simpelthen ikke godt nok. Det tager vi med som en lærestreg, og vil genoverveje vores kommunikation i lignende og andre situationer.
Jeg vil ligeledes henvise til brugeren på aminoMagentomoduler.dk som skriver at vi har lavet et hotfix, som gør at det netop virker igen. Da vi konstaterede dette, blev alle ressourcer selv klart rettet mod at løse dette.
Skulle der være noget, må i endelig kontakte mig på sek@e-conomic.com så kigger vi fluks på det.