Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem gider overtage mit adwords ?????

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra glostrup
Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej 

Er der nogen her inde der vil have opgaven med at administrere og optimerer vores adwords markedsføring 

jeg er kørt rimelig træt i det og tror jeg kan bruge min tid bedre på andre ting :-)

jeg syntes på ingen måde jeg får nok ud af det i forhold til hvad vi har kørt med at budget de senest måneder, 

vi skal samtidig til at udvide adwords på nogle produkter til andre lande i europa. 

Jeg siger det med det samme jeg gider ikke tomme løfter og verdensmestre de viser sig at være 

lilleput spiller eller plattenslager. Jeg er ikke interesseret i en verdensmesterfor det har vi sikker ikke penge til, jeg er 

interesseret i bedste kvalitet til den laveste pris. Så er det op til jer at kunne levere kvalitet der matcher den pris i tager.  

Er sikker på der er masser af muligheder for at skabe hurtigt resultat da det er helt på amatørbasis det er opbygget og administreret.

Mvh 

Dan 

God Dag 

www.woxxi.com

Fra Hoyvík
Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 182

Birkelev:
jeg er kørt rimelig træt i det og tror jeg kan bruge min tid bedre på andre ting :-)

Det lyder som en god beslutning - jeg sender dig en PM

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dan.

Du kan overveje en gratis analyse af din AdWords konto. Med denne analyse, vil du blive meget klogere på din konto og hvilket eventuelle mangler og udfordringer du står over for. Den kan også være en hjælp til valg af AdWords ydelser, løsninger og pris.

http://www.conversio.dk/gratis-analyse-af-din-adwords-og-analyticskonto/ 

Med venlig hilsen

Johannes

Conversio Danmark

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)