Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger konverteringsoptimerings-ekspert!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 72
Fra  Ayrot Designs Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

Jeg har startet en hjemmeside for en uge siden - og jeg får relativ meget trafik. Jeg ved når min markedsføring kører på fuld skrue kan mine ugentlige besøgende komme på på ca. 10.000 (og ja jeg kan fremvise alt data på sitet). Vi sælger branche-førende investeringsanalyser, som bliver udsendt en gang om ugen. Hvilket gør vi har en meget attraktiv forretningsmodel, da en ny kunde ikke vil øge vores omkostninger, da det udelukkende er en pdf-fil vi skal sende til kunden per uge.

Vi har allerede fået kunder der betaler os et månedligt abonnement for at modtage vores analyser.

Men, vores konverteringsrate på nuværende tidspunk er på under 0,2% og den skal op. Jeg er interesseret i at udarbejde investeringsanalyser og ikke online markedsføring.

Derfor søger jeg en samarbejdspartner der skan stå for dette. I første omgang søger jeg en der kan optimere min hjemmeside, da jeg ved at den skal optimeres.

Er du skarp på optimering af hjemmesider, så de sælger mere. Så kontakt mig endeligt.

Mvh,
Abdalla

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 14
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige en overordnet betragtning, der slår mig, når jeg læser dit indlæg. En lav konverteringsrate behøver ikke være tegn på at siden er dårlig, men kan være udtryk for at du får en masse ligegyldig trafik til din side.

Det er mig ret svært at se, at så nichepræget et produkt som branche-førende investeringsanalyser skulle tiltrække 10.000 ugentlige besøgende. Mit gæt er derfor, at du har nogle issues med din Adwords (og øvrige annoncering, men Adwords er næsten altid det oplagte sted at starte). Det kan betyde, at du tiltrækker en masse folk, der slet ikke leder efter dit produkt og derfor bouncer igen.

Hvis vi som udgangspunkt tager dit tal med de 10.000 besøgende og en konverteringsrate på 0,2% så er det lig med 20 konverteringer om ugen. Er det et dårligt tal? Hvor stort er markedet for denne slags investeringsanalyser? Og er der ikke en sund forretningsmodel i at få 20 nye abonnenter om ugen?

Min pointe er lidt at tallene aldrig taler for sig selv. At se en konverteringsrate på dette niveau behøver ikke betyde at du skal have fat i en konverteringsoptimeringsekspert. Det kan måske betyde, at du skal have fat i nogen der kan hjælpe med SEO og Adwords, så du kan få styr på din trafik... især den betalte trafik.

Derudover, så er det vigtigste jeg næsten kan sige:

Abdalla:
Jeg har startet en hjemmeside for en uge siden - og jeg får relativ meget trafik.

Du kan IKKE... og jeg gentager IKKE... vurdere en sides performance udfra den første uge! Du risikerer at smide barnet ud med badevandet, hvis du gør det!

http://thefunck.blogspot.dk/

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)