Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv feedback

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vil jeg blive rigtig glad hvis I kikker forbi min hjemmeside

www.mitsannejeg.dk 

Jeg vil gerne have konstruktiv feedback, og selvfølgelig også ros hvis det er tilfældetBig Smile

Som tak fordi jeg altid får gode hurtige svar herinde på Amino,  får alle Aminoer 20 % rabat den næste måned, ved bestilling af et coachforløb. 

Venlig hilsen

Sanne Holm Jensen

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sanne,

hhm... der må være et eller andet i vejen med det grafiske, for den deler siden underligt op i midten, og rammerne passer ikke ude i siden?
Har prøvet i både Explorer og Opera browseren..

Kan godt lide det taktile look i baggrunden... det kunne måske endda gøres lidt mere gennemført, spille lidt mere ping pong med den søde tegning du har..
Hvis altså det er en del af dit udtryk? For det er lidt svært at sige helt præcis hvad du bør gøre, da det handler om at du fremhæver dine personlige sider..
Lige nu virker det i hvert fald ikke helt gennemskueligt... da dit billede står i meget hård kontrast til resten af sitet.

Held og lykke med det :)

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra Vejstrup, Svendborg
Tilmeldt 9. Oct 07
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sanne

Jeg kan godt lide din side. Den er enkel, flot og personlig. Og wow for et billede med masser af power på. Dog synes jeg at billedet, sammenholdt med dit valg af domænenavn, bliver en anelse for meget fokus på dig som person og ikke så meget hvad dine (potientielle) kunder får ud af at blive coachet af dig.

Venlig hilsen

Line

 

Webløsninger med Joomla CMS - Wied Webdesign

Fra Køge
Tilmeldt 3. Feb 07
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Sanne Jeg har lige været inde på siden (igen). Jeg kiggede på den den anden dag, og da så det meste fint ud. Jeg synes dog, at topbilledet er for højt, da det kræver, at man ruller for at se hele siden/teksten. Men det er en smagssag. I dag har jeg lige været inde på den fra min Mac-computer, og der er ikke rigtig noget, der virker. Forsiden indeholder menuer, men ikke ret meget andet. Hele den midterste del med tekst/billede er tom.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 19. Oct 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette er ikke ment som andet end konstruktiv kritik ;)

1) Jeg benytter 1680x1050 i skærmopløsning, og din side ser ganske enkelt forfærdelig ud i alt over 1024x768.
Sørg ALTID for at siden vises korrekt fra _i hvert fald_ 1024x768 og op.
2) Siden har ingen titel. Dette kunne eventuelt være "Mitsannejeg.dk - Personlig coaching" eller lign.
3) Siden har ingen meta-tags. Dette gør, at når jeg som potentiel kunde søger efter "personlig coaching" på nettet, så vil din side først dukke op på en af de aller sidste sider.
4) Måden menuen er skruet sammen på er udmærket - dog savner jeg en indikation af, at jeg rent faktisk har åbnet en undermenu, når jeg eksempelvis fører musen over "Til virksomheder". Baggrundsfarven er identisk mad farven under.

Generelt føler jeg mig som bruger ikke overbevist, når jeg går ind på din side.

Dog er teksterne på din side imo lige i øjet - de drukner desværre lidt i det andet, knap så vellykkede. Helhedsoplevelsen lider i hvert fald stort under manglerne i designet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Så skulle min hjemmeside være h e l t færdig, blandt andet med "alt det tekniske bagved" Smile

Jeg vil gerne sige tak til jer der har givet feedback (der var jo blandt andet noget med det tekniske, det er forhåbentlig rettet). Er der nogen der har tid/lys/lejlighed må I meget gerne kikke forbi siden - måske igen.... så jeg kan få bekræftet at "alt det tekniske" er på plads.

På forhånd tak og dejlig Aminodag til jer alleWink

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sanne,

Jaaah, den er blevet noget flottere og teknisk bedre.
Men der er lige et par småting...
Den har en underlig centrering. Siden gør sig breddere end den egentlig er... så den er breddere end 1024.
Derudover bør du lave linieskift i menuerne eller gøre mellemrummene mellem dem større, så der ikke sker ændringer i tekstens placering når du "hover" hen over - og skriften bliver fed...

Det var vidst det, og god dag til dig :)

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak tak - og "lige over"Wink

Sanne

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)