Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adobe Muse og Business Catalyst - nogen erfaringer og cases?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 18. Dec 11
Indlæg ialt: 45
Fra  Medit Consult Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Er der nogen der har erfaringer med Adobe Muse og ikke mindst Business Catalyst. Det være sig til "almindelige" branding websites samt egentlige webshops?

Det er ofte en fordel at vælge softwareløsninger fra virksomheder der har en vis tyngde og som tidligere har vist at de kan skabe innovative og brugervenlige løsninger. Og en sådan er Adobe jo bestemt, hvorfor jeg synes det er uhyre interessant hvad de og deres kunder kan få ud af Adobe Muse platformen.

Derfor afholder vi bl.a. et QuickKursus i netop Adobe Muse, og interessen herfor har heldigvis vist sig at være god, så der er andre end mig der synes det er interessant at bruge krudt på Adobe Muse platformen. Men når det kommer til danske cases, så er der stadig relativt få i luften - og især af større websites og webshops bygget med Adobe Muse (har dog set fede løsninger fra US).

Så igen, hvis der er nogen der har lavet løsninger i Adobe Muse er jeg meget interesseret i at høre fra jer - smid mig meget gerne et link til jeres løsninger.

Nå ja, og hvis du vil læse om QuickKurset kan du det her:

http://www.grafiskworkflow.dk/default.aspx?id=2291&productid=PROD409


På forhånd stor tak for enhver kommentar om Adobe Muse og især de links til løsninger I måtte have lavet i Adobe Muse. :-)

Bedste hilsner,

Klavs Holm
CEO
Medit Academy 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)