Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God idé til shop platform.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 23. Apr 08
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Min veninde ville i gang med webshop som udvidelse til hendes eksisterende forretning. Da hun ikke er den store IT-haj tilbød jeg naturligvis at hjælpe hende. Vi drøftede frem og tilbage hvilke funktioner jeg mente hun burde holde sig for øje i valg af platform. En af disse ting var integreret regnskabsprogram.
Jeg ringede for hende til hendes eksisterende regnskabsprogram, http://www.e-moms.dk hvortil vi fik en venlig og meget serviceminded person fra e-moms.dk. Han fortalte at e.moms.dk ikke understøttede nogen form for webshop integration, men at de havde et søster produkt: http://web-regnskab.dk hvortil man også kunne købe deres eget webshop system. 

Webshoppen vi skulle i gang med var HELT fra bunden, vi taler logo, grafik etc. Da vi så endelig kom til oprettelse af produkter, viser det sig at deres webshop ikke understøtter produktvarianter såsom farver og størrelser. 

Da vi støder på dette problem tager vi igen kontakt til dem, og de er af den klare holdning at dette ikke er et problem, da man jo bare kan oprette varen samtlige gange i de versioner den findes i. Alternativt kunne vi bede kunden gøre opmærksom på hvilken str. samt farve de ønskede når de handlede. Her kommer jeg så i tanker om et lille afsnit i E-pusher af hr. Martin Thorborg om ikke at gøre det mere vanskeligt en højest nødvendigt for kunden, når kunden ønsker at handle på ens shop. En oprettelse af hvert produkt i hver udgave..hmm...1 af produkterne fås i 8 farver samt 8 størrelser...64 produkter?? Der røg overblikket over varerne for kunden. Så dette var IKKE den korrekte løsning for os, da jeg mener det er en VÆSENTLIG mangel denne mulighed ikke forefindes. De er dog af en helt anden holdning og vil under ingen omstændigheder lade handlen gå tilbage.... Bare ærgerligt. Kig jer godt for, vi lærte på den hårde måde.

Er der nogen af jer Aminoer som har et godt forslag til en nem, overskuelig og brugervenlig platform til webshop, med mulighed for integration af regnskabsprogram?

pft.


 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)