Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få lavet personligt "legetøj"

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Nov 05
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Amino''er.

Jeg søger et sted at få produceret et stykke legetøj. Ikke i 100 stk, men eventuelt med start på 10.
 
Et eksempel er her : http://www.weebls-shop.co.uk/weebls_stuff_and_bob/images/preview/p00000138.jpg - Det er en tegnefilms figur (Weebl and Bob [Kan ses her : http://www.pcmweb.nl/img.db?442304 ] )
 
Er der steder hvorpå jeg kan få en kammerats "produkt" lavet? - Den skal mest bruges til sådan noget fanklub - maskot noget.

Han er bosidende i USA så det gør ikke noget det ikke er i DK.
 
Håber I kan hjælpe :)
 
Takker
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 07:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick,

 
Du opretter din egen shop (gratis) og laver dine egne ting som du kun sælger til dig selv, eller du giver linket til shoppen til venner, bekendte etc. som også gerne vil købe varerne. Du kan få specialtrykket tøj (også børnetøj: http://www.cafepress.com/cp/customize/?id=27) helt ned til 1 stk.
 
mvh Carsten
Tilmeldt 6. Nov 05
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 1/31/2006 7:08:09 AM Forfatter: Carsten Jacobsen

Hej Patrick,

Du opretter din egen shop (gratis) og laver dine egne ting som du kun sælger til dig selv, eller du giver linket til shoppen til venner, bekendte etc. som også gerne vil købe varerne. Du kan få specialtrykket tøj (også børnetøj: http://www.cafepress.com/cp/customize/?id=27) helt ned til 1 stk.
mvh Carsten

 
Jamen, jeg skal jo hverken have mit eget billede eller lign på et stykke stof, (tøj ect.) Jeg skal heller ikke have det solgt online. Så kan ikke bruge den shop til ret meget
 
Det jeg søger er et sted hvor jeg kan få syet min egen "bamse". lavet, produceret, fremstillet om man vil. Et sted som får mine tegninger og en løn, og så sender de mig mit produkt, der så videresælges af mig og min butik :)
 
Ligesom hvis jeg går tømre med tegninger, det eneste han skal er at bekymre sig om hvordan det skal skrues og saves, han skal bare lave det. :D
 
Jeg skal så finde det sted hvor de bare laver plysdyr.
Tilmeldt 6. Nov 05
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Nogle der kan hjælpe ?
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

  Sjovt at der ikke er andre som allerede har svaret på denne tråd......

Hvis man nu vil have lavet noget slik, så går man selvfølgelig til en slik-fabrik.
 
Hvis man så vil have lavet nogle bamser, hvor går man så hen...?
Svaret er da simpelt: til BamseFabrikken !!!  www.bamsefabrikken.dk
 
Ganske enkelt
 
/Jesper
www.MediaMouse.dk    - alt i grafisk kreation & produktion     jesper snabelA mediamouse.dk
Tilmeldt 6. Nov 05
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak :) Det var egenlig ret simpelt og logisk :)

 

 - Dog skal jeg mindst bestille 500, hvilket er meget, faktisk alt for meget - Men tak, vil huske den hvis jeg engang får skravet penge sammen til det. :)

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Tror det bliver RET svært for dig at finde et sted der ikke skal have en ok startbetaling..
Sys selv at 500,- kr lyder helt fair.. Hvis du tænker på at de selv skal starte produktionen..

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Brian - jeg tror der snakkes 500 bamser, og ikke 500 kroner ;)
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hehe.. Miiin fejl :P .. Tak Tygsen ;) ..
Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)