Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart IVS - Ventetid?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Faaborg
Tilmeldt 12. Jan 14
Indlæg ialt: 44
Fra  Sport & Profil Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg indsendte i starten af april blanketten for oprettelse af et IVS via virk.dk's online formular. Der står der er ca. 20 dages behandlingstid fra de har modtaget alle data. Der har jo været en masse "helligdage" her på det sidste, men efter hvad jeg har regnet mig frem til er der gået 20 alm. arbejdsdage nu fra da jeg sendte det hele ind.

1) Når jeg ikke har hørt noget fra dem, kan jeg så regne med de har alt det de skal bruge?

2) Kan jeg tillade mig at ringe ind og "rykke" for en status når de 20 dage nu er gået. Har ikke ville gøre det da de jo netop skriver man skal forvente 20 dages behandlingstid.

3) For jeg information på mail eller via brev når det er oprettet? Jeg har de sidste par dage søgt på cvr.dk, fordi jeg tænkte det måske kom derind, men der står det ikke endnu, men tænker også det nok først kommer derind og stå efter jeg har fået besked om det, eller?

På forhånd tak :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Du må nok væbne dig med tålmodighed lidt endnu, men selvfølgelig kan du give dem en høflig forespørgsel. Du kan dog sagtens starte virksomhed alligevel, det gjorde jeg. Du kan bare føre dig frem som "DitNavn (IVS under oprettelse)" og så afregne moms osv efterfølgende.

Mvh.
Jørgen

Fra Vejle
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 33
Fra  GO | kiwi Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Har lige været igennem samme mølle. Og var selv ret tit ved at ringe til dem og rykke efter en status.

Men valgte så alligevel at vente. Jeg sendte papirerne ind den 24.03 og fik min endelig registrering per mail den 28.04.

Så din må da være lige på trapperne. 

Hilsen

Jasmin

Fra Køge
Tilmeldt 11. May 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har også lige været igennem turen, og det tog 6 uger for mig. 

Hilsen Martin

Fra Faaborg
Tilmeldt 12. Jan 14
Indlæg ialt: 44
Fra  Sport & Profil Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg giver dem et par dage mere og ser om der ikke kommer noget fra dem. For jeg håber jo, at så længe jeg ikke har hørt fra dem må det være fordi de har de oplysninger de skal bruge for at oprette det :-)

Og så har det jo "desværre" været en periode med vildt mange "helligdage/fridage" 

Fra Faaborg
Tilmeldt 12. Jan 14
Indlæg ialt: 44
Fra  Sport & Profil Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

DataKons:
Du kan dog sagtens starte virksomhed alligevel, det gjorde jeg. Du kan bare føre dig frem som "DitNavn (IVS under oprettelse)" og så afregne moms osv efterfølgende.

Det ville være lækkert, men det kan jeg desværre ikke. Kan ikke få den endelige aftale på plads med mine leverandører før jeg har mit CVR nummer, desværre.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46555
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

DataKons:
Du kan dog sagtens starte virksomhed alligevel, det gjorde jeg. Du kan bare føre dig frem som "DitNavn (IVS under oprettelse)" og så afregne moms osv efterfølgende.
dog med den risiko, at hvis din stiftelse af den ene eller anden grund ikke godkendes, så er du personlig ansvarlig for alt

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor vil i ikke ringe derind ? 

Jeg ringede da ind for nyligt for lige at chekke om alt var ok. De var super flinke at snakke med, de fandt hurtigt mine papirer og sagde at alt var i orden og at jeg ville modtage noget omkring d. 20 denne måned.

Så det er da bare at gribe knoglen og spørge pænt om alt er som det skal være. Det er da træls at stå og vente hvis det viser sig at de mangler noget eller der er noget i vejen ?

Fra Faaborg
Tilmeldt 12. Jan 14
Indlæg ialt: 44
Fra  Sport & Profil Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan oplyse jeg blev ringet op af dem i dag :-)

Der var nogle fejl som lige skulle rettes, så det er vi ved at gøre nu. Så forhåbentlig er vi snart igang.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46555
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

lyder godt . Hvis ikke du har fixet erhvervskonto i banken så brug tiden på det frem til du har dit CVR    en konto til xxxxIVS under stiftelse

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)