Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der ikke andre end Teller til Visa og Master

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46560
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ulrik Moe:
Både Braintree og Paymill er at finde på kortgebyr.dk hvis du fjerner "dankort (nets aftale)" fra kontrolmenuen ude til venstre
jeg tror mange misser den feature med at klikke dankort af og på. Hvorfor ikke ha alle på samme liste med dankort tydeligt mærket øverst og så alle med?

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har diskuteret det frem og tilbage og der er 2 grunde:

- Dankortet, dvs. en indløsningsaftale med Nets, giver mulighed for at reklamere med dankort logo samt adgang til de 900.000 "rene" dankort som stadig er i omløb. Dette er et væsentligt aktiv som unægteligt vil give meromsætning - spørgsmålet er hvor meget.

- Vi synes også brugerne skal have mulighed for at se hvad f.eks. Quickpay/Epay koster uden en dankort aftale.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46560
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ulrik Moe:
- Vi synes også brugerne skal have mulighed for at se hvad f.eks. Quickpay/Epay koster uden en dankort aftale.
det synes jeg også men det kunne vel være i samme skema - det skal bare klart markeres hvad der er med rent dankort og hvad der ikke er - ex baggrundsfarve eller andet

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle der har erfaring med hvordan Paymill ser ud på siden/generelt ? og kræver det ligesom paypal en konto for at kunne benytte dem?

Ellers så er man jo lige vidt,  i det folk i DK ikke gider at tage Paypal til sig, selv om det er en stor betalingssystem på nettet.

Hvad med afregning? Er der noget med Moms/gebyr man evt. skal være opmærksom her? er ikke dansk virksomhed kan jeg se.

:)

vh

//pete45

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Man tør jo nærmest ikke anbefale nogen i disse tider, men 2CO virker til at være en stabil virksomhed, som kan håndtere de fleste shopløsninger og en hel del betalingskort, mere om dem her:

https://www.2checkout.com/pricing/?source=dk

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)