Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en webdesigner der kan lave en simpel men elegant side

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. May 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg arbejder for et lille analysehus, som leverer selskabs- og markedsanalyser til private investorer. Ledelsen er en smule gammeldags, og som en ung fyr kan jeg tydeligt se, at deres website er meget gammeldags/forældet og ikke noget særligt kønt syn. Jeg foretrækker ikke at nævne firmanavn og website her på dette offentlige forum.

Jeg søger en frisk person som er klar på at komme med et simpelt forslag til et nyt webdesign (simplicitet er en nøglefaktor)

Hvis personen kan komme med et rigtig spændende design (eller flere), så kan det ende ud i, at han/hun evt. kan lave hele sitet mod betaling.

Det nuværende website indeholder bl.a.:

Et betalingssystem hvormed potentielle kunder direkte kan købe sig til firmaets service. Her er flere automatiske features som fx automatiske emails der sendes ud til nye kunder m.v.

Et forum (som pt. er meget gammeldags og dårligt sat op)

Et login-system hvor kunder kan læse password-beskyttede analyser og få adgang til specifikke sider hvor man kan se analysehusets egen aktieportefølje

Disse tre eksempler er noget webdesigneren skal kunne mestre at lave til den nye side.

Min mail er steffdk@hotmail.com, og hvis du er interesseret i at høre nærmere, så send mig en mail og så finder vi ud af noget. Jeg har også selv et par eksemlper på sider jeg synes er pæne.

Vh. Steffen

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Find dig et design på http://themeforest.net/ så kan du få en til efterfølgende at ligge det på.

Held og lykke med det :-)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)