Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop - www.bodymeal.dk

Side 5 ud af 5 (50 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Thomsen:

Hej Kasper,

Lækker side :-)

Er der noget amino rabat? I så fald kunne jeg godt bruge et par kasser :-)

KH. Lars

Hey Lars,

Mange tak! :-)

Nej, vi tilbyder desværre ikke speciel amino-rabat pt. Vi kører dog et lille intro-tilbud på bland-selv-pakker, hvor du sparer 5kr./bar sammenlignet med andre danske sites. Du kan se det her: http://www.bodymeal.dk/produkt/bland-selv-pakke-quest-bars/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Kasper,

Fedt med responsive design, synes dog I skal kigge på jeres side mht. smallere browsere som i fx smartphones og tablets. Jeres slider bliver meget lille og produkterne fylder meget når der kun vises en pr. linje :-)

Mvh,

Jakob

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Super lækker webshop. Jeg har ikke noget negativt at sætte på den. :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 9. May 14
Indlæg ialt: 18
Fra  e-world.dk Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg elsker enkeltheden på din shop, virkelig thumbs up!

Når jeg engang bliver skadesfri, er det ihvertfald det første sted jeg skal kigge efter barer! :-)

Mvh 

Fra København
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan også godt lide enkeltheden og det kommercielle udtryk der er på siden. En lille ulempe for mig at se, er dog at I bruger Paypal :-/.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak, drenge! Det varmer. :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Når i siger, at siden ser kommerciel ud, hvad mener i så helt specifikt med dette? :-)

Tilmeldt 22. May 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejlig side! bare en ting, man kan ikke rigtigt læse ingredienser og næringsindhold på det billede der er. Der er hele ingen mulighed for at zoom på billedet.

Ellers er det noget jeg selv kunne værre interesseret i da jeg træner meget. Syntes design og produkter er meget gode. Har aldrig smagt quest bars men har kun hørt  godt om det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Bash,

Mange tak for den positive feedback! :-)

Jeg har ikke selv problemer med at læse ingredienslisten, men skal nok forsøge at finde et billede af højere kvalitet.

Jeg kan dog sige, at der ikke er en finger at sætte på ingredienslisten. Barerne er udelukkende lavet gode og sunde ingredienser. En bar indeholder 20-21g protein, 3-6g kulhydrat og 15-17g fibre, alt afhængigt af, hvilken variant, der er tale om.

Hvis du aldrig har smagt dem før, og godt kunne tænke dig det, så synes jeg helt klart du skal prøve vores 'Bland-selv-pakke', hvor du kan blande lige nøjagtig de varianter, du har lyst til at smage. Så slipper du for at stå tilbage med en næsten fuld kasse barer, du måske ikke synes så godt om.

Mvh.

Kasper

Tilmeldt 22. May 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Det var så lidt :) men jeg har indset at der må være noget galt med computeren på mit arbejde, da jeg fint kunne se ingredienslisten derhjemme. Bland selv pakken er en mulighed når jeg engang får lyst til det :)

Side 5 ud af 5 (50 indlæg)