Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regionsregisteret.com?

Side 4 ud af 8 (77 indlæg)
Fra 2840
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Regionsregistret.com virker da mistænkeligt meget om det ellers meget udskældte og absolut værdiløse www.nationalregistret.dk

 
Disse prtaler som selv fremhæver sig som trafikskabende bibringer absolut ikke nogen værdi for dig som annoncør. Der er nemlig ikke nogen relevant trafik på disse sider som netop står og skal bruge dig og dine kontaktoplysninger.
 
Problemet med disse registre er at de prøver at argumentere med at de samler dansk erhvervsliv så forbrugerne ved et simpelt opslag kan finde dig derinde men det er jo ikke sandt. Hvorfor skulle forbrugerne gå ind på en side hvor man ikke kan forvente at få en komplet oversigt over relevante emner. Forbrugeren får ikke den værdi som et simpelt opslag på f.eks. www.degulesider.dk kan bibringe - her får du i det mindste et telefonnummer og kan forvente at finde alle aktører i det valgte område. På disse registre finder man kun de få der er blevet overtalt til at annoncere.
 
My advice - køb ALDRIG disse annoncer.
 
Finder du derimod en portal som målrettet retter sig imod en fast defineret gruppe/branche så kan du sagtens få "value for money" som annoncør. Det kan f.eks. være en portal for køreskoler og kommende elever. En sådan portal vil hurtigt kunne bibringe dig en større værdi end www.degulesider.dk og derfor være penge værd - både mht. forbrugernes søgning og annoncemuligheder.
 
 
Tilmeldt 3. Dec 05
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 137
Fra  Contimist Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 2/26/2006 10:58:30 PM
Forfatter: Henrik Lauritzen
Den er lige her








Mvh. Henrik


Fantastisk! Det var lige den jeg ledte efter! Hysterisk morsom
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 2/24/2006 2:19:24 PM Forfatter: tqh
Min mor har en systue og er blevet kontaktet af regionsregisteret og hun har været så naivt at betale over 1000 kr til dem. Nu har de ringet og forlanget mere og truer med alt mulig (politi, fængsel osv...).

Jeg bliver så pisse sur, når jeg læser om den slags svineri, at jeg ville ønske jeg var advokat. Det går simpelthen over min forstand, at de skal have lov til at snyde iværksættere så groft, i den fase hvor enhver markedsføringskrone tæller.
- Det er lige ved, at nye virksomheder skulle have en skriftlig advarsel inkl. navne, sammen med deres registreringspapirer
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 2/26/2006 11:24:13 PM Forfatter: Tommy
- Det er lige ved, at nye virksomheder skulle have en skriftlig advarsel inkl. navne, sammen med deres registreringspapirer

Helt ærligt, Tommy.
Selvom jeg egentlig ikke mener, det er det offentliges opgave, at lære os, hvordan vi skal drive virksomhed, så synes jeg faktisk, at netop dét ville være en saglig og relevant information at give.
 
I forbindelse med mit nye magasin har jeg et par gange forsøgt at sælge annoncer via telefon. Det er krop-umuligt, selvom man har et lødigt produkt. Fupsælgerne koster os andre mange timers hårdt arbejde.
 
mvh Hans
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 2/26/2006 11:35:51 PM Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation
Selvom jeg egentlig ikke mener, det er det offentliges opgave, at lære os, hvordan vi skal drive virksomhed, så synes jeg faktisk, at netop dét ville være en saglig og relevant information at give.

I forbindelse med mit nye magasin har jeg et par gange forsøgt at sælge annoncer via telefon. Det er krop-umuligt, selvom man har et lødigt produkt. Fupsælgerne koster os andre mange timers hårdt arbejde.

Jeps - sammen med sælgere af telefonabbonnementer ødelægger de andres mulighed, for at bruge telefonen som salgsmedie. Ligeså snart det foregår via telefonen, er man forberedt på at det sikkert er fup - og eftersom de reelle ikke er ligeså nærgående, siger de/vi hurtig pænt farvel og ligger på.
 
... det behøver måske heller ikke være de offentlige, selvom det var det jeg lagde op til, indrømmet. Hvad med Vision fyren herindefra og nogle andre, der lever af at rådgive andre - deres første kontakt til de nye virksomheder, kunne være et gratis råd om register-, annonce og abbonnementssælgere
 
Fra København
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 137
Fra  Contimist Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Smukt: Prøv lige at google "regionsregisteret"
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige en pudsig historie (fra meget pålidelig kilde (=medarbejderen, der tog telefonen):

Selv Forbrugerstyrelsen er blevet ringet op af disse "registre"-sælgere....
Sælger: >standard salgstale...<
Forbrugerstyrelsen: Undskyld er du klar over hvor du har ringet hen???
Sælger: Øøøøhhh (He had NO clue[:0])
<Pause>
Sælger: Så skal jeg ikke forstyrre mere.....klik
Tilmeldt 27. Feb 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

> Forbrugerstyrelsen: Undskyld er du klar over hvor du har ringet hen???

Hæhæ, LOL...
 
Jeg vil lige tillade mig at bidrage til denne udmærkede debat omkring Regionsregisteret. Jeg blev nemlig selv ringet op af dem i december, hvor jeg i mangel af bedre vidende sagde ja til noget, der lød obligatorisk. Siden hen har jeg modtaget mange rykkere og trusler, og så telefonisk. Jeg har dog aldrig betalt noget, og inkasso er da heller aldrig dukket op
 
Men selvom jeg derved ikke har mistet kroner på Regionsregisteret, blev jeg så harm over deres vildledning, at jeg tog kontakt til nogle andre virksomheder, som stod i registeret. Og ganske rigtigt: Intet mindre en 10 virksomheder ud af 14 følte sig snydt, og de af dem, der havde betalt regningen, havde blot fået endnu en, som var endnu større, og som de aldrig havde sagt ja til.
 
En af de virksomheder, jeg har talt med, er endda blevet truet med vold...
 
Det, som regionsregisteret laver, er i høj grad ulovligt. Og til et spørgsmål stillet tidligere i tråden, så ER en mundtlig aftale bindende, når det uopfordrede opkald følges op af et andet opkald. Menmenmen, det gælder naturligvis IKKE i dette tilfælde, da Regionsregisteret har brugt grov vildledning på at sælge ubrugelige annoncer. Forbrugsministeren opfordrer da også virksomheder og instanser til at melde dem til politiet...
 
Anyway, historien blev som skrevet bekræftet i fredagens tv-avis, og hotlinen Hajnettet har også fortalt mig, at de udmærket kendte til Regionsregisteret.
 
Jeg har ikke selv noget økonomisk i klemme, men som sagt blev jeg så harm over deres metoder, at jeg gerne bistår ved en evt. politianmeldelse, hvis jeg ikke selv foretager den.
 
Vi skal sgu ikke finde os i disse svindlere - tænk på, hvor mange ANDRE, det går ud over, hvis vi ikke får stoppet det her...
 
Tak for en god tråd, på et godt site!
Tilmeldt 24. Feb 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Tak for dit råd Phillip og mange tak for den gode debat.

Det er rart at se, at flere er opmærksomme på dem nu, men de kan stadig gøre skade.
Og det er stadig ærgerligt for alle, der har tabt penge og tid.
Hvorfor stopper myndighed dem ikke eller i det mindst giver dem en advarsel ?

Min kæreste ringede ind forleden dag for at høre hvad det hele går ud på.
I starten vil de have at hun skal betale over 6000 kr ekstra,
for nu har de jo skrevet hendes butik ind i flere kategorier bl.a. frisørskole.
Så spurgte min kæreste hvad skal hendes systue lave i kategoriet frisørskole ???

Sådan nogle fuskere !!!
Efter en lang snak kommer de med et tilbud om at hun nu "KUN" skal betale omkring 1700 kr seneste onsdag 1/3.
Så lad os se hvad der sker i morgen.

Dimitri: gider hun kan sprog nok til at tale dem imod.
Tommy: tak for din støtte :-)

Frostbid: Har nogen af de virksomheder du ringer til ikke også lyst til at politianmelde dem.
Kan man politianmelde dem for at have kommet med trusel om fængsling for vi har kunder (vidner),
der har hørt dem kommer med trusler ?

Måske skulle jeg kontakte DR-kontant.

- Tqh
Side 4 ud af 8 (77 indlæg)