Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regionsregisteret.com?

Side 5 ud af 8 (77 indlæg)
Tilmeldt 3. Dec 05
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej tqh

Inden I betaler så meget som een krone til de svindlere, så undersøg meget nøje hvad i betaler for. Jeg har tidligere hørt om at de har stillet folk i udsigt, at de ved betaling af et mindre beløb vil slippe. Men at de efterfølgende har rejst krav om at første betaling blot var led i et længerevarende abonnement. Og da første rate er betalt, så bliver det blot endnu sværere at snige sig udenom.
 
Personligt ville jeg ikke betale en krone, medmindre min underskrift stod på en klokkeklar kontrakt. I alle andre tilfælde, nægt. Det er ord mod ord + deres forretningsbetingelser holder aldrig til en tur i retten, så det bliver typisk ved truslerne.
Hvis de hævder samtalen er optaget, så insister på at få en kopi, før du rokker dig så meget som en tomme.
 
På hjemmesiden annoncehajer.dk (som jeg postede tidligere) er der en række skrivelser der kan anvendes. f.eks.
 
Vi har modtaget en rykker vedrørende faktura nr. … . Vi har tidligere ved brev af … meddelt, at vi ikke har i sinde at betale denne faktura, idet vi ikke har bestilt den omhandlede ydelse. De har heller ikke dokumenteret, at der er indgået en aftale med vores virksomhed.
Såfremt De ikke straks fremsender en kreditnotat, eller hvis De i øvrigt kontakter os yderligere vedrørende denne faktura, vil vi overgive sagen til vores brancheorganisation eller politiet.

 
Kræv et uigenkaldeligt bevis på der er indgået en aftale, eller nægt. Gør det skriftligt og gem altid kopier af alt hvad du sender. Sørg for det er anbefalet (så du får en kvittering hos postdanmark) + der er dato på brevene.  Giv dem med andre ord et juridisk helvede de ikke kan slippe ud af. 
 
Held & Lykke
 
Mvh. Henrik Lauritzen
 
Tilmeldt 3. Dec 05
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Phillip. Tror du springer meget hurtigt i til egne konklusioner. Har selv haft kontakt med Regionsregisteret. Utrolig god service og har på intet tidspunkt fået antydning til at det er officielt. De siger bare at det er påå grund af kommunalreformen de omlægger deres amtstelefonbog. 
Tror bare ikke du hører ordentligt efter....
Har fået 33 henvendelser fra kunder gennem sitet. 21 har ført til salg af mine produkter. dvs. jeg har tjent 14.700 på at lade mig registrere....
 
mvh en meget tilfreds forbruger.
steenR
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg havde dem i røret igen forleden dag og jeg må blot konstatere at de fortsat lyver for at sælge deres lort. F.eks. blev der bl.a. sagt:
  • ... du skal registrere dit website hos ...
  • ... vi ringer blot for at bekræfte din registrering, som du tidligere har lavet
Jeg sagde at jeg ikke mente det var korrekt at jeg skulle rregistreres hos dem, men det mente damen.
 
Da jeg pointerede at jeg ALDRIG har lavet en registrering hos dem blev damen direkte uforskammet og da jeg bad om at snakke med hendes chef smed hun bare røret på.
 
De lyver og bedrager og opfører sig som børnehavebørn.
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ser altså heller ikke andet end eksempler på folk der bliver røvrendt, snydt og løjet for. Jeg har en god ven på politistationen i Aalborg. Han får rent faktisk politianmeldelser på Regionsregisteret og Amtstelefonbogen. Men jeg synes da du skulle vise os dit site. Det kan jo være du kunne tjene mange flere penge på alle mulige andre medier, hvis du har et godt sælgende site, som har så god en hitrate

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 4/7/2006 9:17:56 AM Forfatter: SteenR
 
Har fået 33 henvendelser fra kunder gennem sitet. 21 har ført til salg af mine produkter. dvs. jeg har tjent 14.700 på at lade mig registrere....
mvh en meget tilfreds forbruger.
steenR

Det er da lige godt en "fantastisk" historie. Hvad sælger du? Guld til halvpris?
Smid et link til dit site, ellers tror vi jo bare at du arbejder for Regionsregisrtet.com - ikke?!?
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Okay, jeg var ikke den eneste der tænkte i de baner *LOL*

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Et hurtigt opslag på regionsregistret, så er det da klart her at man skal finde sit EDB udstyr:
 
EDB Nørden.dk
2000 Frederiksberg
Tlf: 49392043
Fax: 32444329

 

Det må være endnu en tilfreds forbruger, for jeg smutter da forbi ''sandkassevej 1'' i eftermiddag på vej hjem.

Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 4/7/2006 10:11:49 AM Forfatter: STATEMENT
Men de er jo støttet af engodsag.dk (eller også støtter de dem?!?). Gad vide om Jonathan Løw ved det???

I samme boldgade kan jeg kan godt lide deres brug af "Powered by Google", som bare er et link til Google. De har ingen relation til Google og benytter ikke Google nogle steder på deres side, de nasser bare på deres Brand - sikkert det samme med DFIF og Red Barnet.
 
Nårh ja, så elsker jeg den her sætning: "Søgemaskinen formår at være tilgænglig for mere end 2.000.000 danske brugere som dagligt kan søge blandt virksomheder.". Det var da imponerende, de er tilgængelig for 2.000.000 danske brugere dagligt... så har man da ikke lovet for meget
 
Side 5 ud af 8 (77 indlæg)