Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regionsregisteret.com?

Side 6 ud af 8 (77 indlæg)
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Gad vide hvor mange internationale bruger de er tilgængelige for???

Og deres officielle mailadresse er en gmail-adresse - helt kanon!
 
Men hvis de ikke selv vil ud med det, så er her deres adresse:
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Vestergade 23, 1.
1456 København K

 
= IT Opklad ApS
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg går simpelthen i det knalshamrende røde felt, når folk opretter dobbelt profiler for at pumpe troværdighed op eller som her opretter en bruger med det eneste formål at tage luften ud af en tråd der kritererer ens eget produkt.

SteenR profilen blev oprettet 7-4-2006 9:12:49 AM og har kun oprettet 1 indlæg. 4/7/2006 9:17:56 AM skriver han nedenstående indlæg og har ikke oprettet flere.

Jeg ser frem til at blive kontaktet af de her sataner når jeg starter som selvstændig den 1. maj for så skal der dæl-dyleme politianmeldes. Grrrrrr. WRUUF

Hmm .. må være tid til en kop kaffe der kan få adrelin-niveauet ned og pulsen under 200

Dato: 4/7/2006 9:17:56 AM
Forfatter: SteenR
Hej Phillip. Tror du springer meget hurtigt i til egne konklusioner. Har selv haft kontakt med Regionsregisteret. Utrolig god service og har på intet tidspunkt fået antydning til at det er officielt. De siger bare at det er påå grund af kommunalreformen de omlægger deres amtstelefonbog.


Tror bare ikke du hører ordentligt efter....


Har fået 33 henvendelser fra kunder gennem sitet. 21 har ført til salg af mine produkter. dvs. jeg har tjent 14.700 på at lade mig registrere....




mvh en meget tilfreds forbruger.


steenR

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 4/7/2006 9:17:56 AM Forfatter: SteenR
Hej Phillip. Tror du springer meget hurtigt i til egne konklusioner. Har selv haft kontakt med Regionsregisteret. Utrolig god service og har på intet tidspunkt fået antydning til at det er officielt. De siger bare at det er påå grund af kommunalreformen de omlægger deres amtstelefonbog.
Tror bare ikke du hører ordentligt efter....
Har fået 33 henvendelser fra kunder gennem sitet. 21 har ført til salg af mine produkter. dvs. jeg har tjent 14.700 på at lade mig registrere....
mvh en meget tilfreds forbruger.
steenR

 
Hvilken hjemmeside drejer det sig om? er det Regionsregisteret du omtaler som din egen?
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en MEGET MEGET farlig strategi at forsøge at forum-manipulere sig ud af en offentligkritik i et forum som dette. Erfaringsmæssigt bliver det alt for tit opdaget og så står man i en situation der er værre end den skade man forsøgte at rette op på. Det har vist sig at være langt bedre at gå ærligt ind i kritiken med åben pande - og da gerne direkte her i debatten. Hvis man f.eks. kommer ind her og siger: "Goddag, jeg representerer det omtalte firma og ville bare lige bidrage med vores syn på kritikken. Hvis I har spørgsmål så bare fyr løs så skal jeg forsøge at svare så godt som muligt" - Sådan en fremgang skaber respekt - uanset om man så er enig eller ej.

Ovenstående er sagt uden i øvrigt at vide om "anklagerne" om ovenstående indlæg er korrekte eller ej - jeg snes blot det var en god lejlighed til bringe lidt erfaring på området ind :)

Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

Jeg skal til at åbne en butik engang i Maj! Da jeg registrede mig, blev jeg også kontaktet af et fagregister. Fik desværre sagt ja, idet jeg hørte en væsentlig billigere pris, end den egentlig var( tror prisen var 3080.-, men i mit øre lød det som 180.-), fandt efterfølgende ud af ved samtale med bekendte, at det ikke kunne være rigtigt.
 
De fik så min privat adresse, da jeg ikke har overtaget butikken endnu. Det blev så alligevel sendt ud til den forkerte adresse, og de fik det retur. Den samme sælger ringede så til mig igen, og sagde han havde modtaget en fax, hvori der stod at jeg ønskede at annulere aftalen, ved ikke hvilken fax det skulle være, havde ingen fax sendt, men svarede bare at jeg ønskede at annulere aftalen...
Fik så det svar at det kunne man ikke...bla bla bla, men at han ville sætte prisen ned til 2900.-, og da jeg sagde at jeg fik en anden pris, altså de 180.-, sagde han, det måtte jeg undskylde, så nu satte han den ned til 1300.-
Nå, men det endte så med at kontrolafdelingen skulle ringe igen, men jeg tog den ikke, da jeg lige skulle samle tankerne, og finde ud af hvad jeg skulle sige.
Idag ringede sælger så igen, og jeg sagde at jeg nægtede at indgå denne aftale, han ville nu sætte prisen ned til 900.-, men jeg nægtede stadig. Han sagde så at det nu ville gå videre til ledelsen, og at det nok ville ende med en retsag.
 
Er der nogen der ved hvordan jeg står i denne sag?
 
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

De prøver givetvis nok at skræmme dig til at betale. Det har man jo hørt om før. Du skal ikke give dem en rød reje, så tror de bare de kan få mere! (fuldstændigt ligesom børn og sukker)

Bare bliv ved med nægte og sig, at det så bliver en sag mellem dem og Forbrugerombudsmanden.
De har jo intet på skrift fra dig - vel?!?
Det er op til dem at bevise, at aftalen er indgået.
Mundtlige aftale er bindende, men pokkers svære at bevise
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville bede dem om at fremsende dokumentation for den indgåede aftale, og fortælle dem at det vil jeg så overdrage til min advokat. Lige så snart de hører at der er en advokat indblandet på den anden side bakker de ud for de ved godt deres sager IKKE holder vand.

Kan det virkelig passe at denne virksomhed kan fortsætter med disse former for bedrageri? Det er ikke mere end et par uger siden de ringede til mig, for 20. gang og fortalte mig endnu en gang løgn om deres produkt. De er svindlere og bedragere. er det virkelig kun tærskeholds-løsningen der dur? Jeg er i hvert fald snart parart til at tage ud til dem med nole køller og banke lidt fornuft ind i dem!

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 4/25/2006 3:02:49 PM
Forfatter: STATEMENT
Bare bliv ved med nægte og sig, at det så bliver en sag mellem dem og Forbrugerombudsmanden.

Hvorledes kommer Forbrugerombudsmanden ind i billedet, når der er tale om B2B-handler? :)
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er Forbrugerombudsmanden, der i førsteomgang håndhæver Markedsføringsloven. Og det her må vel falde ind under hvad "god markedsføringsskik" IKKE er!
Side 6 ud af 8 (77 indlæg)