Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regionsregisteret.com?

Side 7 ud af 8 (77 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 137
Fra  Contimist Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er lidt stolt over at have startet så populær en tråd

Til alle jer, der måske ikke har læst alle indlæggene, vil jeg opfordre alle, der føler sig snydt eller bedraget af et sådan fagregister at melde dem til Politiet (eller DR Kontant igen).

Hvis ingen gør noget aktivt, så bliver de jo bare ved
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har læst i denne tråd, at en bruger mener ENGODSAG.DK støtter eller er støttet af en eller anden suspekt annonceside. Jeg aner ikke, hvor det kommer fra?! Vi kender ikke engang disse sider hos ENGODSAG.DK og kunne aldrig drømme om at samarbejde med dem. Jeg tør ikke sige, om en af vores kampagner fra et affiliate netværk er hævnet hos dem - i så fald vil vi bede netværket fjerne og derfra. Derudover skal man altid have skriftlig godkendelse før, at man må bruge vores logo både til web og tryk, så det må være en misforståelse. Hvor har I set et banner eller lignende fra ENGODSAG.DK henne?
Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 4/27/2006 2:20:04 PM
Forfatter: venturepr

Hvor har I set et banner eller lignende fra ENGODSAG.DK henne?

Det er at finde på http://regionsregisteret.com/. :)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak. Vi har netop ringet dertil og bedt dem fjerne vores logo. Svaret var, at siden ikke rigtig er oppe at køre, og det ligger der som test. Vi er imidlertid ikke int. i hverken at ligge der og da slet ikke som test uden vores skriftlige godkendelse. Så vi regner med, at de nu fjerner ENGODSAG.DK logoet igen. Misforstå mig ikke. ENGODSAG.DK er altid glade for folk, som omtaler os og linker til siden. Men lige netop logoet er vi varsomme med, da det kan misbruges og har stor værdi for os, da over 20% af befolkningen allerede kan genkende logoet. Derfor værner vi om det. Tak for du gjorde opmærksom på det og nu håber vi så blot, at det bliver fjernet!
Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 4/27/2006 2:31:33 PM
Forfatter: venturepr
Tak. Vi har netop ringet dertil og bedt dem fjerne vores logo. Svaret var, at siden ikke rigtig er oppe at køre, og det ligger der som test.

Det er godt nok en lang test - logoet har ligget der siden tråden blev startet, og de sælger lystigt annoncer på siden.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 4/27/2006 2:31:33 PM Forfatter: venturepr

Svaret var, at siden ikke rigtig er oppe at køre, og det ligger der som test.
 
Den vil jeg fyrer af næste gang de ringer... "jamen, det er jo kun en test i har oppe at kører".
 
Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Men de er da effektive, logoet er nu væk og pladsen til salg til andre håbefulde. ;)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Jonathan, jeg synes du skal sende sagen til din advokat. De har misbrugt jeres varemærke og det er ulovligt. Dette er ikke et tilfælde men en del af den uforskammede og ulovlige stil de kører og alle der har en sag bør jagte dem til de går i graven.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Det har vi også lyst til, men vi har tidligere brugt penge på at kæmpe med en navnepirat, som stadig ulovligt ejer ENGODSAG.com. Heldigvis har vi fået så stærkt et brand efterhånden, at folk kun bruger ENGODSAG.DK, men den skruppelløse Henrik Olsen, som har købt domænet, prøver stadig at presse penge ud af os. Vi er et velgørenhedsprojekt og har begrænsede midler og ønsker ikke at bruge dem på advokater, men hvis vi kunne få sponseret sagen, vil vi naturligvis gerne. Så skal jeg hjælpe med PR''en på, at et søgsmål mod ulovlige annoncesider bliver sponseret af en virksomhed, som både vil hjælpe os OG sætte en stopper for ulovlighederne på nettet ... Var det ikke noget Mikkel? :-)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har mailet Red Barnet som de også pynter sig med..

Dbh Martin
Side 7 ud af 8 (77 indlæg)