Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regionsregisteret.com?

Side 8 ud af 8 (77 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Ringer lige til Mimi inde hos RB. Sidder på reklamebureauet med ansvaret for at skaffe indsamlere til deres landsindsamling til efteråret. Så skal nok lige ringe ind og informere dem...
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :
"Det er desværre et stort problem i dansk erhvervsliv til dato, at der er utrolig mange useriøse elementer på internetudbyder markedet."
http://regionsregisteret.com/

Kunne ikke lade være
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Det der "Powered by Google" logo lugter da også lidt af varemærkemisbrug :) de har formodentlig været ude og samle en række kendte varemærker sammen og puttet på siden, med henblik på at skabe lidt troværdighed :|
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har skrevet til Google, så der går nok ikke længe før det logo også er væk. Jeg har iøvrigt anbefalet dem at sende sagen til deres advokat - de har i hvert fald pengene til det, og regionsregistret fortjener altså snart nogle alvorlige slag over nallerne.
Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 383
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg driver selv et callcenter og kan varmt anbefale alle at læse mere på http://www.annoncehajer.dk/

Der er en række gode råd til hvordan man undgår at blive fuppet af netop annoncehajer.
 
Som indehaver af et callcenter bliver jeg naturligvis meget irriteret over at læse om disse brodne kar i branchen. De skader jo os som selvstændige / iværksættere, men de skader jo naturligvis også min forretning da det bliver sværere for os at trænge igennem med vores budskaber. Jeg har 15 phonere ansat som sidder på Vesterbrogade og booker møder. Det sker desværre en gang imellem at røret bliver smidt på i den anden ende - dette uden at vi har være påtrængende. "Skylden" ligger jo nok ikke hos ham der smækker røret på, men nok nærmere hos den fupsælger der sikkert har ringet 10 min inden vores opkald.
 
Nå men brug endelig ovenstående link.
 
I er meget velkomne til at kontakte os telefonisk, hvis I har lignende sager. Vi kender efterhånden de fleste i branchen og kan give jer lidt gratis rådgivning eller sparring, hvis I har annoncehajer på nakken.
 
 
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har også mailet JYSK for over 1 mdr siden. Blot som en orientering, men de har tilsyneladende ikke fundet det værd at få logo''et fjerne.  Eller også er de bare med på den !
Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :
For et par år siden ringede de også til mig, det var bare HRI, Hotel & Restaurions Indkøb. Så naiv som jeg nu var, så troede jeg på dem, og underskrev via min mail. Minuttet efter satte jeg 2 og 2 sammen.

Her er min dialog med dem, har bevidst slettet mit navn:

> Att: MIT NAVN


> Eftersom vi stadig ikke har modtaget Deres betaling
> af faktura F40010128
> på kr. 3.343, 75,- incl moms, og eftersom vi endnu
> ikke har hørt fra
> Deres advokat vedrørende denne sag skal jeg anmode
> Dem om at indbetale
> det fulde beløb, således at vi kan registrere det
> herinde senest 5 dage
> fra d.d. I modsat fald overgiver vi sagen til vores
> advokater.



> Med venlig hilsen

> Administrationschef

> Stine Borgels

> Hotel & Restaurations Indkøb A/S
> Vestergade 29-31, 2. sal
> 1456 Kbh. K

> Tlf 33 33 70 56
> Fax 33 33 80 56
-------------------------------------------------
Kære Stine,
Efter at have snakket med min advokat, finder jeg det
ikke nødvendigt at bruge mere af min tid på HRI A/S.
Så nej, I kommer ikke til at høre fra min advokat. Det
ville være for langt ude at bruge en advokat på et
latterligt fupfirma som jeres. Det er spild af
advokatens tid.
Det er også virkelig en seriøs virksomhed der
kontakter undertegnede på hans yahoomail! Hvorfor
finde du dig ikke et seriøst arbejde?! I er til grin
derinde. I får ikke en krone af mig.
Med venlig hilsen,
MIT NAVN



----------------------------------------



Sjovt nok, så hørte jeg aldrig fra dem igen....

Bye the way, så er http://www.zales.dk/ højst sandsynligt et nyt forsøg fra de gamle HRI personer. Det er de samme navne i hvert fald, som ringede mig op.

Side 8 ud af 8 (77 indlæg)