Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges til eksisterende online forretning

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 32
Fra  BoardWalk - Dirt / Skate / Snow Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

BoardWalk.dk er en lille niche shop som udbyder forskellige produkter indenfor boardsport / action-sport genren. Udgangspunktet var hovedsageligt salg af Mountainboards, men også andre lignende, utraditionelle produkter er med tiden tilføjet sortimentet.

 

Jeg varetager selv alle løbende aktiviteter, men har svært ved at efterkomme alle ønsker om tiltag og optimering, og da her er tale om en såkaldt hobby forretning, betyder det at mit fuldtidsarbejde, familie og et andet web projekt gør at jeg ikke har den nødvendige kapacitet til den totale udvikling. Samtidig har jeg ikke lyst til at slippe denne forretning helt, men har indset, at en partner bliver nødvendig for at drive tingene i en positiv retning ved hjælp af et sundt og motiverende samarbejde.

 

Derfor søger jeg den rette partner. Jeg er ret åben ift. kompetencer, det vigtigste er, at personen kan se udviklingsmuligheder og har lyst og gåpåmod. Jeg mener, at en partner kan komme fra mange forskellige baggrunde, og det er derfor ikke noget krav, at du nødvendigvis skal have kendskab til produkterne. Det kunne sagtens tænkes, at du har et substituerende produkt i tankerne og alligevel skulle i gang med at starte noget op. Det kan også være en person, som allerede har noget kørende og ser muligheder i et samarbejde. Forskellige indgangsvinkler kan være interessante, og hvem ved om det rette samarbejde ikke også kan føre til flere gode projekter i fremtiden.

 

Jeg er 30 år og bor på nuværende tidspunkt fast i England. Jeg arbejder fuldtid som marketing Executive i en engelsk virksomhed, men planlægger at vende tilbage til Danmark igen inden årets udgang. Jeg er udannet bachelor i international handel og marketing, mine interesser / kompetencer ligger i digital markedsføring, web iværksætteri og udvikling.

 

I øjeblikket kører forretningen mest som drop-shipping, hvilket giver mig frihed til ikke at skulle binde stort varelager og fysisk håndtere de fleste ordre afsendelser. Der er som sagt kun tale om en lille hobby forretning. Jeg tilbyder ikke fast løn, men derimod en procentdel af virksomheden til den partner som sammen med mig vil drive det fremad.

 

Jeg vil foreslå, at vi tager et fysisk møde og diskuterer nærmere detaljer.

Du er selvfølgelig velkommen til at sende mig en e-mail med spørgsmål til: joakim@boardwalk.dk

 

Ser frem til at høre fra dig.

 

De bedste hilsner

Joakim Hansen

BoardWalk 

Dirt / Skate / Snow

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)