Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med alarmsystem til ny klinik/butik

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Ølstykke
Tilmeldt 22. May 14
Indlæg ialt: 8
Fra  Wcare Beauty Salon Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære amino-bruger.

Søger seriøse erfaringer med alarmsystem, da jeg står overfor at skal vælge et nyt alarm system inden længe.

Ønsker: 

Sikkert og stabilt

Gerne noget med kamera af en art(evt. med live-feed)

Gerne mulighed for at tilslutte røgkanon.

Vil heller købe et system og afskrive på dette, fremfor at betale til de dyre G4S og Falck. Giver ikke meget for de vægtere og deres lange responstider for at være ærlige.

Del gerne jeres erfaringer.Smile

Mvh. Martin 

Fra Ringsted
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 188
Fra  Security Danmark Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Wcare.dk:

Hej kære amino-bruger.

Søger seriøse erfaringer med alarmsystem, da jeg står overfor at skal vælge et nyt alarm system inden længe.

Ønsker: 

Sikkert og stabilt

Gerne noget med kamera af en art(evt. med live-feed)

Gerne mulighed for at tilslutte røgkanon.

Vil heller købe et system og afskrive på dette, fremfor at betale til de dyre G4S og Falck. Giver ikke meget for de vægtere og deres lange responstider for at være ærlige.

Del gerne jeres erfaringer.Smile

Mvh. Martin 

Hej Martin

Jeg kan hjælpe dig med dit problem men jeg har dog brug for noget info.

Vi kan levere systemer fra de helt billige til de dyre, så derfor vil jeg gerne vide hvad dit budget er ? samt hvad du ønsker af fonktioner, hvor stor er bygningen osv,

Du kan kontakte mig på daje@security-danmark.dk eller direkte på 21173162

Mvh

Daniel

Security Danmark ApS

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag en snak med dit forsikringsselskab først, da de normalt stiller krav til et bestemt sikringsniveau, alt efter branche og lagerværdi.

Fra Ringsted
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 188
Fra  Security Danmark Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Sønderup Hansen:

Tag en snak med dit forsikringsselskab først, da de normalt stiller krav til et bestemt sikringsniveau, alt efter branche og lagerværdi.

Det er rigtig , det gør de og det er altid en god ide at have dem ind over,  

vi kan hjælpe med kontakt til forsikringsselskabet for udarbejdelse af det rigtige sikringsniveau hvis dette ønskes

Mvh 

Daniel  

Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke den store erfaring med de forskellige løsninger, men har til mine egne lokaler valgt 2 separate systemer, for henholdsvis overvågning og tyveri-alarm.

Til overvågning har jeg valgt et system, fra Cinema-shop.dk.
Jeg valgte et NVR-system frem for et DVR, da jeg ønskede det absolut bedste billede, og højeste opløsning.
Jeg har været ekstremt tilfreds, og kan se nummerpladen på bilen udenfor, selv i meget lav belysning. Jeg gav lige under 6.000 inkl moms, for et komplet system med 4 kameraer. 
For sammenligningens skyld, har jeg set billeder fra "professionelle" DVR-systemer, og der er bare ekstremt stor forskel, så er glad for at jeg lige brugte det ekstra.
Cinema-shop hjalp mig desuden med at få opsat en DNS, da jeg har dynamisk IP, og derfor ikke kan koble min smartphone direke til, for at kunne streame billedet. Så de kan uden tvivl anbefales.

Til alarm har jeg valgt en "simpel" GSM-alarm, fra GSM teknik. Med diverse kontakter, PIR-sensorer, og et par røg-detektorer blev det lige under 2.200,- kr.

Alarmen har jeg lige fået i sidste uge, og skal igang med at sætte den op i weekenden. 

Begge løsninger er 100% trådede, da jeg af princip ikke ønsker trådløse enheder, når det kommer til sikkerhed.

Både alarm såvel som NVR-system har AUX-udgange, til eks røgkanon, eller andre enheder man ønsket at aktivere.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)