Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaren programmør og webudvikler

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,


Jeg søger
webutvikler samt flair for programming til et nyt koncept, som ikke er set nu til dags. 
Gerne erfaringen inden for de forskellige betalingssystemer der kan kommunikere med forskellige brugerplatforme.

Dette koncept er yderst tiltalende for alle virksomheder der har tilbud, som store supermarkedskæder til dem med den lille webshop. Sidst men ikke mindst, forbrugerne kan forvente at spare kroner og øre ved at bruge dette koncept.

Du skal forvente at underskrive en NDA aftale før jeg kan komme ind i alle detaljer.
Står du og har det der skal til og gerne ville gøre det du er bedst til,
Så vil jeg se frem til at høre fra dig!

De bedste hilsner 
Patrick Hansen

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra København
Tilmeldt 25. Feb 09
Indlæg ialt: 175
Fra  BitMasch Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er det lønnet i kroner og øre, ejerandele eller begge dele?

Softwareudvikler med speciale indenfor skalerbare webløsninger. PHP, MySQL, Puppet, Python, Apache, nginx, HTML5, m.m.
http://bitmasch.com/

Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar Kenn

Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din interesse 


I starten vil der være tale om ejerandel , og fra systemet er kørende, ville der indenfor i tidsinterval af 1-3 måneder være mulighed for fast løn.

Det er min klare vurdering, da det ville være en must for virksomheder at være en del af konceptet,da det vil styrke deres forretning samt forbrugerne ville have flere mulighed for at gøre en god handel.

konceptet er taget ud fra mine egen daglige erfaring som forbruger, men også som virksomhedindhaver, Og her var der et behov og samt et godt budskabt for begge parter.


Har arbejdet med koncept udvikler før, og jeg vurdere klart det lever op til de præmisser der gøre et konceptet er bærerdygtig.

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)