Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kontakt til kunde via Chat systemet på webshop

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Feb 14
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg har længe tænkt over hvordan folk tænker når man kontakter dem via ens chatsystem for høre om man kan hjælpe med noget. 

Det er tit man har en kunde inde som man kan se har kigget meget på webshoppen og jeg har prøvet nogle gange at skrive til kunderne men føler også lidt det er et brud på folks privatliv og at de ikke føler de kan kigge shoppen igennem uden at blive belastet af en sælger?

Kan i ikke komme med nogle gode og dårlige ting ved at bruge chat systemet på denne måde?

Mange tak på forhånd.

Fra København
Tilmeldt 22. May 14
Indlæg ialt: 39
Fra  Grønne unger Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan kun sige, at jeg personligt ville blive irriteret og føle mig intimideret, hvis jeg blev uopfordret kontaktet af en webshop - fordi jeg havde kigget i shoppen!

Jeg blev ringet op af en kunde, der havde problemer med at oprette en ordre. Da der efter nogen timer stadig ikke var landet en ordre i shoppen, kontaktede jeg kunden, og spurgte, om vedkommende stadig havde problemer, eller måske bare havde fortrudt. Det syntes jeg var ok at gøre. Men det må altid være kunden, der henvender sig først.

 

Økologisk tøj til små børn, i flotte farver og sjove prints og legeklar kvalitet: www.gronneunger.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)