Hej Aminoer. Jeg har endnu ikke fundet en clean løsning på min interne link- og urlstruktur på min webshop. Problemstillingen er to menuer som skal arbejde sammen. I øjeblikket bruger jeg en kombination af cookies og andet hekseri for at huske hvilken bil brugeren har valgt. Ikke ideelt. Jeg har pt. seks hoved kategorier hvoraf kun to af dem indeholder bilspecifikke produkter. Altså på de fire andre er der ingen grund til at lave flere url'er for at huske hvilke bil folk har valgt. Og dog er det rart når brugeren vender tilbage til en bilspecifik kategori at der ikke skal indtastes bil igen. Sikke et mareridt. Jeg har pt 961.659 indexerede sider hos Google. I den ideelle version ville jeg gerne have en logisk url- og linkstruktur og kunne vise breadcrumbs uden at det bliver mærkeligt :) Urler som det ser ud nu: Uden valgt bil. Produktliste domæne.dk/{hovedmenu}/{sektion}/{menupunkt} Valgt bil. Bilspecific hovedmenu. Valgt bil. Produktliste - Her vises produkter i den valgte kategori til den valgte bil. Hvis du mener at have et godt bud på denne problemstilling hører jeg meget gerne fra dig. Jeg er selvfølgelig villig til at betale for hjælpen. Url til webshoppen er at finde i min profil :) |
Hjælp til intern linkstruktur på webshop med menu i "to dimensioner"
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)