Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vikarbureauer Dækker??? afvist fra Banken.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Brønshøj
Tilmeldt 22. Nov 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Jeg bliv afvist for at åbner en erhvervs konto i banken, fordi jeg har en leverandør der registreret som -Kombinerede serviceydelser (811000)- og -Vikarbureauer (782000)-. De siger i banken at leverandørs virksomhed arbejde med rengøring og mit virksomhed arbejde med transport, hvordan de to virksomheder arbejde sammen??? hvor jeg ikke kan se at leverandør arbejde med rengøring men med de to brancher (som ovenfor).

spørgsmål her. Kan vikarbureauer arbejde med transport???

hvad gør man med banken i denne situation??

Succes er ikke destinationen, men kan være begyndelsen på rejser.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46463
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes ikke det er ret klart hvad det er banken er ude efter. Det må være en meget stor leverandør siden banken kender denne så indgående, men banken må kunne forklare mere hvad de søger

Et branche registrering skal vise hvilken branche man er i, og der er jo forskel på vikar bureau og transport 

Et vikarbureau kan leje chauffører ud men driver jo ikke selv som sådan transport, men banken må ha et eller andet mere i det end lige det du skriver synes jeg.  Du kan her læse om forskel mellem erhvervs og personlig konto http://johnhannover.blogspot.dk/2013/08/erhvervskonto-contra-privat.html og banker kan nægte at udstede erhvervskonto men bør jo komme med en forståelig grund, og ellers må du jo prøve en anden bank, selv om det kan være op ad bakke

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)