Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mulighed for at blive partner til restaurant i Alanya

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Assens
Tilmeldt 17. Aug 13
Indlæg ialt: 18
Fra  Carry Communication Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skriver på vegne af min livsledsager, der har en restaurant i Alanya. Han søger en forretningspartner til at investere penge i sin restaurant og der er udarbejdet en professionel og udførlig kontrakt til formålet i en dansk og engelsk version. Vi vil sørge for at give en fremtidig partner et godt afkast for sin investering. Restauranten er velkørende og kører på sin anden sæson, så er stadig ret ny, men har glade gæster og et godt team. 

Hvis du kunne være interesseret vil vi snakke om præcis den mulighed, der passer dig bedst, da vi har opstillet flere forskellige muligheder for at investere i restauranten. Du behøver ikke at være her i Tyrkiet - men vil have en dansk kontaktperson, der kan orientere dig om, hvordan udviklingen går i restauranten. 

Der er også mulighed for køb af restauranten til en fordelagtig pris. 

Kontakt mig hurtigst muligt via en privat besked for flere oplysninger. Kender du en helt anden, der måske kunne være interesseret, så giv også gerne lyd. 

Venlig hilsen 

A. G. 

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Thisted
Tilmeldt 6. Jul 05
Indlæg ialt: 279
Fra  Curabitur ApS Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære A.G.

Kunne være spændende at hører om investeringen,beløb, afkast, forventninger og lign.

Hvor skriver vi kontrakt er det efter danske eller tyrkiske regler?

du kan kontakte mig på peter@curabitur.dk

se mere på www.curabitur.dk

www.Curabitur.dk-www.Boghthoft.dk-Bøgh ApS-www.forlaget-Legimus.dk

www.golfhouse.dk-www.kazambo.dk-www.selvudgiveren.dk  

Fra Assens
Tilmeldt 17. Aug 13
Indlæg ialt: 18
Fra  Carry Communication Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Peter Larsen

Tak for din henvendelse. Det er efter tyrkiske regler. Jeg skriver en email til dig med flere oplysninger. 

Venlig hilsen 

Astrid 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)