Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er et bankgebyrer en finansiel omkostning?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. May 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Er et bankgebyrer vedrørende en kontooverførsel en finansiel omkostning, og skal det med i den skattepligtige indkomst?

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja + Ja.   Går ud fra du taler om et personligt ejet firma, at bankoverførslen sker i firmaregí, samt du har til sinde at trække denne omkostning fra i resultatet for denne virksomhed.

Bortset fra dette er Gebyr et begreb opfundet af Den onde selv og i hyppig daglig brug af dennes håndlangere... 

Tilmeldt 29. May 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det hurtige svar Yes

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46461
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

ja  - i de fleste regnskabsprogrammer findes det som GEBYR men i alle fald med som en omkostning uden moms

Til det andet svar: Jeg ved ikke hvorfor det er noget fanden har skabt - Det kan sagtens misbruges men det kan prisen for varer og ydelser jo også.

Det var tosset at tro man kunne få ydelser gratis, og gebyr er vel bare udtryk for betaling af en ydelse - som vel i de færreste tilfælde er gratis at yde for den der giver ydelsen. Alternativet var at gøre ting gratis for nogen og tage penge ind fra andre.

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 29. May 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Et tillægsspørgsmål:

Jeg ved at et skattetillæg ikke kan trækkes fra i den skattepligtige indkomst, men hvad med renten der er blevet tilskrevet?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)